Avatar billede pilletrilleren Nybegynder
15. oktober 2001 - 19:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Defekt klynge...

Hvordan retter man defekte klynger...eller får computeren til at holde sig fra dem. Problemet er at computeren starter scandisk HVER gang computeren startes og fortæller at windows ikke er lukket korrekt og bla bla bla. Den vil simpelthen ikke acceptere de defekte klynger. Skal der en ny harddisk til???
Mvh Pilletrilleren
Avatar billede podata Nybegynder
15. oktober 2001 - 19:22 #1
Hvis scandisk ikke klarer problemet så ville det nok være det bedste med en ny hd, lige pludselig står den helt af, eller den laver ged i dine filer - underlige navne og tegn, har prøvet det :(
Avatar billede pilletrilleren Nybegynder
15. oktober 2001 - 19:27 #2
Havde det på fornemmelsen...Men så er jeg forberedt og kan fortsætte til den bliver uacceptabel inden jeg anskaffer en ny;)
Avatar billede podata Nybegynder
15. oktober 2001 - 19:34 #3
Husk at gemme dokumenter, foretrukne, emailprofiler og adressekatotek m.v. ofte, på disketter eller cd, det er surt at starte fra bunden igen.