Avatar billede damnkinky Nybegynder
10. februar 2000 - 19:40 Der er 6 kommentarer

USB og NT

Jeg skal køre nogle USB devices på en NT box... hvor finder jeg en driver, fix, patch,  program der tillader dette??
Avatar billede rangel Nybegynder
10. februar 2000 - 20:14 #1
Opgrader til win2000, der virker det perfekt. NT 4 og USB har aldrig og vil sikkert aldig været venner
Avatar billede sjensen Nybegynder
10. februar 2000 - 21:26 #2
NT supporterer slet ikke USB så det kan ikke lade sig gøre. Du kan ikke finde nogle drivere nogen steder der kan.

sjensen
Avatar billede hanno Nybegynder
12. februar 2000 - 15:55 #3
USB KRÆVER Plug ´N´ Play, Windows NT 4,0 er IKKE Plug ´N´ Play.... Derfor se rangel´s svar...

\\Hanno
Avatar billede hj_hoberg Nybegynder
17. november 2000 - 13:45 #4
Windows NT understøtter ikke USB.

Du kan altid tjekke tilgængelige drivere til Microsofts styresystemer på :

http://www.microsoft.com/hcl
Avatar billede hj_hoberg Nybegynder
21. november 2000 - 12:07 #5
Dette program, (patch) hedder Windows 2000 :-)

NT kommmer ikke til at understøtte USB.
Avatar billede f.greibe Nybegynder
19. april 2001 - 13:03 #6
Jeg har en gammel Siemens 166MHZ mmx (Fra 1997)
Til den har Siemens selv lavet en NT USB Driver
Og Det er en NT driver Jeg har dog kun prøvet at installere det på Win95 der virker det .
Prøv at se på hjemmesiden fra dem der har lavet din PC om der er noget lig dette MVH F.Greibe