Avatar billede 63010007713 Nybegynder
26. september 2001 - 15:59 Der er 5 kommentarer

Søger billigt salgsstyrings-værktøj / databasesystem

jeg søger et billigt salgsstyrings-værktøj / databasesystem der skal kunne oprette salgskontoer til 5 medarbejder således medarbejderne kan tjekke deres samlede salgsomsætning mv. Et sådanne salgsstyringsværktøj må findes, men hvor ? Det ville hjælpe os utroligt meget!
Avatar billede jpj Nybegynder
26. september 2001 - 16:05 #1
Var dette noget du kunne bruge
http://www.lykkegruppen.dk/proxy.asp?lang=da
Avatar billede jpj Nybegynder
26. september 2001 - 16:12 #2
Der er også denne her fra Stone´s
http://www.summarum.dk/
Avatar billede sas Nybegynder
27. september 2001 - 09:03 #3
De fleste almindelig økonomistyringsværktøjer har mulighed for at tilknytte en intern reference/sælger til et salg og efterfølgende rapportere omsætningen pr intern reference.

I lidt mere avancerede systemer kan man vælge at benytte dimensionsregnskaber til at se omsætning på tværs af varegrupper, afdelinger i firmaet, projekter eller hvad man måtte have lyst til.

Jeg kan anbefale Winfinans, som i den mindste version koster omkring 3000,- og håndterer interne referencer. Se www.winfinans.dk
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2001 - 09:59 #4
En Navision C5 Light med tilkøb af debitormodul kan klare dine ønsker. Det giver også mulighed for
at beregne en eventuel provision til dine sælgere.

Pris ca. 5.000

Avatar billede rasso01 Nybegynder
04. november 2002 - 12:47 #5
www.channelcrm.dk, ja så kan det ikke blive billigere......990.-