Avatar billede ibob Nybegynder
25. september 2001 - 14:00 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Point til Superior

Jeg forlader hermed dette forum. Så mine point bliver overdraget til Superior.

Tak for denne gang.
Avatar billede hojben Novice
25. september 2001 - 14:02 #1
nedlæg din profil.. svarer superior og du accepterer bliver han slettet :(
Avatar billede darkside Nybegynder
25. september 2001 - 14:02 #2
Det må du ikke, pointoverførsel er forbudt.!
Luk spørgsmålet..
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
25. september 2001 - 14:02 #3
Glem det nu ... hvis superior får dine point bliver han slettet....
Avatar billede hojben Novice
25. september 2001 - 14:06 #4
anmeldelse er sendt :)
Avatar billede Jman Praktikant
25. september 2001 - 14:09 #5
Hey - hva fanden er det for noget.. JEG accpeterer ikke!
Avatar billede hojben Novice
25. september 2001 - 14:11 #6
sup > det er nu heller ikke dig som kan acceptere men svare... det er kun ibob som kan acceptere, med mindre det er samme bruger :(
Avatar billede ibob Nybegynder
25. september 2001 - 14:11 #7
Jeg nedlægger min profil. Jeg vidste ikke at det var ulovligt. Sorry.
Avatar billede Jman Praktikant
25. september 2001 - 14:12 #8
No F* way - ja, jeg så godt jeg havde skrevet forkert, men man bliver sgu lidt målløs, når man ser at ens navn bliver medtaget i en gang fusk