Avatar billede propaganda Nybegynder
24. september 2001 - 18:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tv´et fukker

Jeg ved det lyder en anelse tåbeligt, men jeg håber alligevel at der er en high-teck frak der kan hjælpe.

Mit tv er lige eksploderet, og nu er der kun lyd, altså intet billede. Jeg har selvfølgelig prøvet det gode gamle trick med en gummihammer, men uden resultat.

Det er ligsom når man prøver at starte en bil der er \"druknet\" altså det er liiige før billedet tænder, men så ikke alligevel..

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
24. september 2001 - 18:03 #1
TV repairmand!
Find den nærmeste, bedste og billigste elektronik reperatør og smid det ind til ham :-)
Avatar billede propaganda Nybegynder
24. september 2001 - 18:19 #2
Lyder fornuftigt, men kassebeholdningen er i bund..

Der må da være et eller andet smart trick indeholdende en havkat og 12.000 volt :) (<-Joke)
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2001 - 23:11 #3
Det kan ikke betale sig at lave dit tv. Sådan en type reparation koster typisk flere tusinde kroner.

Kig istedet på qxl.dk. Der er fjernsyn til en billig penge:

http://www.qxl.com/cgi-bin/qxlhome.cgi/DA/QXL/PR/Q1008480982/_19758080
http://www.qxl.com/cgi-bin/qxlhome.cgi/DA/QXL/PR/Q1008641443/_19631679 - 25\" 500,-
Avatar billede runeevers Nybegynder
25. september 2001 - 11:44 #4
Bare gå ned i den nærmeste tøj&sko og køb et sæt moonboots og så los dem ind 92 grader syd for jack-stikket..

Den virker hver gang :)