Avatar billede psite Nybegynder
22. september 2001 - 23:41 Der er 8 kommentarer

Drivere til Compact Flash Cardreader

Jeg ville høre om der er nogen der kan hjælpe med drivere til en Compact Flash cardreader fra firmaet Freya??? Jeg står og skal bruge dem rimelig hurtigt...

Med venlig hilsen,

Noel Christensen
Noel@PSite.dk
www.psite.dk
Avatar billede makse Nybegynder
23. september 2001 - 00:14 #1
Er du sikker på den hedder Freya?
Avatar billede psite Nybegynder
23. september 2001 - 00:16 #2
Makse > Jep, er rimelig sikker! I hvert fald noget lignende, findes der ikke nogle \"universale\" drivere? Det er skide trælst da jeg gerne skulle ha\' den op at køre her i nat...

Kan heller ikke finde noget via windows update (kører win98, det ska\' nok lige siges) Venter blot på at få taget mig sammen til at installere win2k igen :-)
Avatar billede makse Nybegynder
23. september 2001 - 00:17 #3
Freya giver ingen hits på diverse søgemaskiner. (Ihvertfald ikke en Card Reader)
Kig evt. på http://www.usbman.com/Drivers%20and%20Patches.htm
Avatar billede makse Nybegynder
23. september 2001 - 00:19 #4
Btw. Er det en USB model? Hvor har du købt den?
Avatar billede psite Nybegynder
23. september 2001 - 00:20 #5
det er en USB model, og den er købt ved www.m-e.dk, mit arbejde, men vi har ik\' varen i vores sortiment længere, og jeg kan ikke finde et link til producenten...
Avatar billede jgk Nybegynder
23. september 2001 - 00:24 #6
søg på www.google.com
Avatar billede psite Nybegynder
23. september 2001 - 00:26 #7
Det er prøvet.... :-(
Avatar billede hoejrup Nybegynder
23. september 2001 - 08:30 #8
Hvis du finder produkt nummeret, der sidder bagpå Compact Flash læseren. Så kan du anvende nummeret til at finde producenten via www.google.com.

/per