Avatar billede cvorm Nybegynder
20. september 2001 - 13:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Transparant desktop

Jeg ville gerne vide, om man kan få ikonerne på skrivebordet til at blive gennemsigtige. Fx hvis man i \"udseende\" sætter skrivebordsfarven til sort, og sætter en baggrund på skrivebordet, så vil der være en sort bjælke omkring teksten på ikonerne... kan man få denne bjælke til at blive gennemsigtig, så man kun kan se teksten??  Måske kræver det et lille program .?.?.?.
Avatar billede atf_nova Nybegynder
20. september 2001 - 13:58 #1
hvorfor ikk bare put\' det hele ned på taskbaren i stedet for?... sæt taskbaren til autohide og dermed vil du ha en ren skærm uden grimme ikoner..

hmm just my thought  =)
->NOVA
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
20. september 2001 - 14:19 #2
Du kan bruge 12ghost, hent alle eller kun savelayout.
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
20. september 2001 - 14:20 #3
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
20. september 2001 - 14:23 #4
Eller denne transparent text
ftp://mulle.dyndns.dk/FriFtp/Desktop/TRTEXT/
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
20. september 2001 - 17:38 #5
Hejsa....

Du kan også bruge et lille program der hedder TweakUi.......det kan du hente her:

http://www.ocshoot.com/downloads.htm

Du skal hente den der hedder ver. 1.33

Good luck

Mr.Athlon
Avatar billede halifax Nybegynder
20. september 2001 - 22:49 #6
Til Win95/98 findes et lille dansk freeware program TP Desktop. Ved ikke om det virker med ME, men prøv. Kan hentes her
http://hjem.get2net.dk/TPO

klik på PC Programmer og andet guf, Unyttige programmer og find TP Desktop