Avatar billede amddilling Nybegynder
20. september 2001 - 10:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Angående ADSL hosTDC ogmedfast ip

Jeg har tilsluttet mit adsl til min egen computer, uden switch elle hub. Herefter satte jeg indstillingerne som var leveret af TDC. Det virkede fint, men da jeg flyttede linjen over i min anden comp, som skal være server, og opsætningen afindstillinger er de samme, nægter den konsekventatgå på nettet. Kan det være atder er etellerandet der er blevet registreret hos TDC, at det kun er min stationære computer der kan connecte, eller hvad er der galt, når detkun er den derkan gå på og ikke den jeg har flyttet linjen til. Jeg har somsagtfast ip, men det er jo kun en maskine der siderpå af gangen direkte på linjen
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
20. september 2001 - 11:00 #1
nej, det har intet med TDC at gøre at du sætter en anden pc til din ADSL. check indstillingerne igen. afinstaller evt. alle dine netværksprotokoller og installer dem igen og check at indstillingerne er som foreskrevet af de papirer du har fået med. kontroller også at dit netkort ikke konflikter med andet udstyr i din pc\'er.
Avatar billede amddilling Nybegynder
20. september 2001 - 11:03 #2
Jeg har jo prøvetafafinstallere netkortet i den anden computer 100 gangeog har fjernet alt, men der kommerstadig ikke hul igennem til Internettet, og jeg hartjekketindstillingerne 100 gange. Jeg har win2k. men ligeså snartjeg tilslutter linjen til den første pcvirkerdet igen, det er totalt skummelt
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
20. september 2001 - 11:07 #3
kører du win2k på dem begge?
Avatar billede amddilling Nybegynder
20. september 2001 - 11:09 #4
ja
Avatar billede amddilling Nybegynder
20. september 2001 - 11:10 #5
ja samme indstillinger og det hele. Husk nu atlinejn sider direkte til netkortet ogder er ngen andre pc\'er der influerer
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
20. september 2001 - 11:12 #6
prøv at oprette en ny netværksforbindelse og tast dine indstillinger ind! Prøv ent at køre guiden netværk!