Avatar billede mr_bjorn Nybegynder
15. september 2001 - 19:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Raptor Firewall

Hej...
Jeg sidder med et problem i raptor FW.. Jeg har fået den sat op og den virker perfekt.. Dog er der lige nogle porte jeg ikke synes jeg kan åbne..
Jeg vil jo meget gerne kunne sidde og hører radio (dr p3) og spille spil på tv2. Men de porte jeg skal åbne der er flere dvs et range... Jeg ligger dette range ind men kommer ikke ud..
1) hvordan opretter man det så det bliver et range af porte man må bevæge sig ud igennem ??
2) hvordan kan man sætte den op så alt trafik inde fra kan komme ud ??, men intet ude fra kan komme ind ??

Håber nogle kan hjælpe mig....

På forhånd tak
//Mr_bjorn
Avatar billede dana Nybegynder
15. september 2001 - 22:40 #1
Hvilket styresystem har du?

:)
Avatar billede dana Nybegynder
15. september 2001 - 22:41 #2
Avatar billede mr_bjorn Nybegynder
15. september 2001 - 23:28 #3
NT 4 Srv
Avatar billede mr_bjorn Nybegynder
18. juli 2003 - 11:50 #4
ok