Avatar billede david_dollas Nybegynder
10. september 2001 - 13:34 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

netscape og forms

jeg har en side med nogle input forms. i IE bliver de vist korrekt, men i NetScape kommer der en firkant (et tegn?,en kasse), øverst på alle tags på siden... hvorfor?
Avatar billede olebole Juniormester
10. september 2001 - 13:36 #1
<ole>
Husker du <form></form>? Hvis ikke det er det, må du give os noget kode...helst som en URL  :)
/mvh
</bole>
Avatar billede milo Nybegynder
10. september 2001 - 13:36 #2
gi mig et link
Avatar billede david_dollas Nybegynder
10. september 2001 - 13:52 #3
Jeg kan desvære ikke give jer et link, men i kan få koden:

<form name=\"Soeg\" action=\"resultat.asp\"  method=\'post\'  >
<input type=\"hidden\" name=\"s\" value=\"1\">
<table border=\'0\' cellpadding=\'0\' cellspacing=\'0\' width=\'100%\'>
  <tr>
    <td width=100 align=left>
    Generel
    </td>
    <td>
    <input class=\"input\" type=\"text\" name= \"generel\" value=\'\' SIZE=25>
    </td>
  </tr>
  <tr>
    <td width=100 align=left>
    Titel
    </td>
    <td>
    <input class=\"input\" type=\"text\" name= \"titel\" value=\"\" SIZE=25>
    </td>
  </tr>
  <tr>
    <td width=100 align=left>
    ISBN
    </td>
    <td>
    <input class=\"input\" type=\"text\" name= \"isbn\" value=\"\" SIZE=25>
    </td>
  </tr>
  <tr>
    <td width=100 align=left>
    Forlag
    </td>
    <td>
    <input class=\"input\" type=\"text\" name= \"forlag\" value=\"\" SIZE=25>
    </td>
  </tr>
</table>
    <input type=\"submit\" value=\"SØG\" class=\"knap\" >
    <input type=\"Reset\" class=\"knap\" >
</form>
Avatar billede aaen Nybegynder
10. september 2001 - 13:56 #4
Det er dit stylesheet. NS kan ikke lave om på rammerne i en input box. Har tidligere løst ved at lave style settings til input browser specifik.
Eks:

<SCRIPT LANGUAGE=\"javascript\">
<!--
if (document.all)
{
document.write(\"<STYLE>INPUT {border: solid 1px #A9ADB8; width: 120px;}</STYLE>\")
}
-->
</script>
Avatar billede david_dollas Nybegynder
11. september 2001 - 09:44 #5
Prøv lige at forklar det???
Avatar billede olebole Juniormester
11. september 2001 - 12:55 #6
david >> Du skriver den libie aaen har skrevet i dit dokument. Så vil style-sheet\'et kun blive skrevet ud, hvis det er IE4+. Denne her sikrer dog både IE4+ og NS6+, Opera, Mozille m.fl:

<SCRIPT LANGUAGE=\"javascript\">
if (document.all || document.getElemntById)
{
document.write(\"<STYLE>INPUT {border: solid 1px #A9ADB8; width: 120px;}</STYLE>\")
}
</script>

/mvh
Avatar billede olebole Juniormester
11. september 2001 - 12:56 #7
Du skriver den linie aaen har skrevet...  :)
Avatar billede david_dollas Nybegynder
11. september 2001 - 12:58 #8
okay.. takker.
Avatar billede olebole Juniormester
11. september 2001 - 13:00 #9
...anytime  :)