Avatar billede prins Nybegynder
07. september 2001 - 22:26 Der er 27 kommentarer og
2 løsninger

Zlum.dk

Hej..
Fik lige en idé til et dezign.. Hvad synes i om det? Er det ok eller noget værre lort?

Adresse:
http://www.Zlum.dk/dezign
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
07. september 2001 - 22:27 #1
Dødt link.
Avatar billede Techwork Praktikant
07. september 2001 - 22:27 #2
Linket virker ikke.
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2001 - 22:28 #3
Du har ikke rettigheder til at se denne side
Du har måske ikke tilladelse til at se denne mappe eller side med den angivne legitimationbeskrivelse.

--------------------------------------------------------------------------------

Hvis du tror, at du skal kunne se denne mappe eller side, skal du prøve at kontakte Webstedet via en e-mail-adresse eller det telefonnummer, der kan være vist på www.zlum.dk-hjemmesiden.

Du kan klikke på  Søg for at søge efter oplysninger på Internettet.

HTTP-fejl 403 - Forbudt
Internet Explorer
Avatar billede prins Nybegynder
07. september 2001 - 22:30 #4
sorry prøv igen om 2 sec..
Avatar billede a-torsten Nybegynder
07. september 2001 - 22:31 #5
måske http://www.zlum.dk/dezign/index.htm ??

Pæne billeder...

-Anders
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2001 - 22:31 #6
nu kom jeg ind, men billederne vises ikke..
Avatar billede jkmedia Nybegynder
07. september 2001 - 22:31 #7
den er rigtig fed!! Du har bare lige glemt at uploade billederne!!
Avatar billede kennith Nybegynder
07. september 2001 - 22:33 #8
Det er sq nytænkning inden for webside design. Flot side hvad skal der være i rammerne???

Kennith
Avatar billede prins Nybegynder
07. september 2001 - 22:33 #9
he he ved det.. gik noget galt.. den er ved det nu... tror den er færdig nu...
Avatar billede prins Nybegynder
07. september 2001 - 22:35 #10
NU ER DET DER....
Avatar billede walla_fantomet Nybegynder
07. september 2001 - 22:35 #11
Jeg er sikker på at hvis du virkelig koncentrerede dig at du kan lave noget der er meget pænere! Knapperne er for store, der er for meget grafik (eller den mangler)! Hvor skal den tekst der unægtelig skal være, være henne! Det kunne sagtens laves pænere og simplere!
Avatar billede prins Nybegynder
07. september 2001 - 22:37 #12
ved det tror jeg brugte ca 3 min.. på det... fik bare en lille ide... Skulle bare lige se om det kunne se sådan ud... Knapperne er måske lige lidt for store, måske skulle de være meget mindre :-)
Avatar billede webson Nybegynder
07. september 2001 - 22:37 #13
det ligner nogle af de knapper man får lavet online.:)
Avatar billede walla_fantomet Nybegynder
07. september 2001 - 22:38 #14
Jeg syntes ikke det er nytænkning. Et logo øverst til venstre, en vandret menu med alt for store knapper med en halvdårlig rollover effekt. Du bad om kritik og det fik du.
Avatar billede walla_fantomet Nybegynder
07. september 2001 - 22:40 #15
Vil du se en pæn side så se: www.mtproductions.dk, asp.aarhuskat-gym.dk og alle store profesionelle web portaler designet af højt uddannede desigere, prøv at lade dig inspirere af dem!
Avatar billede jkmedia Nybegynder
07. september 2001 - 22:40 #16
Jeg vil give walla_fantomet ret, det er ikke lige frem en ny idé, og designet er heller ikke lige det pæneste!
Avatar billede walla_fantomet Nybegynder
07. september 2001 - 22:42 #17
Øv der kom et dumt komma med i linket. Se foresten også eksperten.dk for nu at nævne nogle brugervenlige og genneralt pæne sider!
Avatar billede kennith Nybegynder
07. september 2001 - 22:47 #18
prins > den holder sq
Avatar billede hoejrup Nybegynder
07. september 2001 - 22:47 #19
www.mtproductions.dk er godt nok noget flottere end hans site, men de er ikke specielt dygtige til design. De er hellere ikke uddannet indenfor design, for så ville de aldrig lave en kedelig hjemmeside. Samt en masse dårligt tegnet computerspil.

/per www.kazoma.dk
Avatar billede walla_fantomet Nybegynder
07. september 2001 - 22:48 #20
Husk også på at når man bruger 800*600 så bliver knapperne endnu størrere! Altså i forhold til skærmens størrelse!
Avatar billede kennith Nybegynder
07. september 2001 - 22:48 #21
prins > jeg vil ikke en gang tage dine point for det her hvis det er din nye iden så drop den igen den sux BIG time.

Kennith
Avatar billede walla_fantomet Nybegynder
07. september 2001 - 22:50 #22
hoejrup>>>>>
Du har fuldstændig ret, men det var et eksempel på amatør design der holder. Hvad brugervenlighed såvel som æstetik angår.
Avatar billede walla_fantomet Nybegynder
07. september 2001 - 22:52 #23
hoejrup>>>>>
Er du selv uddannet designer skulle du da også helst kunne lave en side der er meget pænere!
Avatar billede hoejrup Nybegynder
07. september 2001 - 22:59 #24
walla_fantomet> Det kan jeg også sagtens men den sidste var rædselsfuld. Og den her er lidt pænere. Men de spil jeg udvikler sammen med en professionel animator, kan sagtens konkurrere med dem på verdensmarkedet. Her skoder www.mtproductions.dk virkelig meget!!!

/per
Avatar billede walla_fantomet Nybegynder
07. september 2001 - 23:02 #25
Hvilken sidste?
Til resten:
Jep igen du har ret, prøv evt. at se nogel videnskabelige programmer jeg (ikke MT productions) har lavet: www.mtproductions.dk/martin
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2001 - 23:15 #26
walla> Hihi, vi har da gennemskuet at du har lavet http://asp.aarhuskat-gym.dk og den sutter da for vildt!
At sammenligne www.mtproductions.dk med et professionelt webbureau er da som at lægge æbler og tomater sammen...
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2001 - 00:08 #27
Det ser nu noget tomt ud, så var det forrige bedre, eller du må få udfydt skærmen på en eller anden måde.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
08. september 2001 - 00:20 #28
walla_fantomet> Dengang jeg gik i gynmasiet lavede jeg et program, der kunne tegne alle former for funktioner. Både almindelige og vektor. Samt beregne arealet i forskellige intervaller. Samtidig kunne du forstørre kurven i udvalgte punkter. Programmet findes i dag i lidt større HP lommeregnere. Det kan godt være at dine programmer er videnskabelige, men det kan du ikke leve af.
Den fysik jeg normalt beskæftiger mig i dag, kan du ikke engang lære på et universitet.

/per
Avatar billede walla_fantomet Nybegynder
08. september 2001 - 07:32 #29
1) Mine videnskabelige programmer ligger udover hvad man kan forvente af en 1.g matematiker.

2)  http://asp.aarhuskat-gym.dk og www.mtproductions.dk var eksempler på design lavet af nogle på Prins\' niveau. Og jeg holder stadig på at de er brugervenlige og jævnt pæne.

3) Hvem ved hvad jeg beskæftiger mig med når jeg er færdig med min uddannelse. Hvis du er så dygtig som du skriver så bør du også kunne perspektivere.