Avatar billede technochart Nybegynder
07. september 2001 - 11:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvad kunne være totalt fedt at have på www.technochart.dk ?

Hvad kunne være totalt fedt at have på www.technochart.dk ? Hvad mangler der? Hvad skal man lave for at få flere personer ind på siden?
Avatar billede nordclc Nybegynder
07. september 2001 - 11:32 #1
Hmmm, mulighed for selv at vælge baggrunds- og forgrundsfarve ;o)

//Claus
Avatar billede gertk Nybegynder
07. september 2001 - 11:32 #2
guide om klassisk techno osv.
Avatar billede nordclc Nybegynder
07. september 2001 - 11:33 #3
Fremtidige PARTY\'s ikke kun anmeldelser!
Avatar billede nordclc Nybegynder
07. september 2001 - 11:35 #4
Og dog, for den som er bedømt nu, starter først kl. 21.00 i aften... hmm. Er du synsk ;o)
Avatar billede technochart Nybegynder
07. september 2001 - 13:04 #5
Til Nordclc: Tak for fejlmelding den er rettet. Den rigtige data står også på forside.
Avatar billede atf_nova Nybegynder
08. september 2001 - 03:09 #6
en mulighed for en engelsk version af siden...

jeg ville f.eks. ha\' linket den her side videre til et par amerikanere, som jeg har fået hooked på techno... men da de jo ikke forstår det yndige danske sprog så var det lissom li\'meget..

godt nok vil de nok ikke ha meget ud af omtalen omkring parties o.s.v. men alt andet ville da være interessant for en amerikansk techno-newbie der gerne vil høre alt ud om hvad der rør sig i techno-europa.. =)... (ta dig ikke af denne bemærkning hvis technochart er en danish only-site).

og så måske en side med links til andre techno-sites

og måske en kort beskrivelse af hitterne..om det er hardcore eller blah blah..

og som noget mere extremt: mulighed for smagsprøver på hitterne..

måske også omtale de store techno-arrangementer der sker i europa (verden over)...(ta dig ikke af denne bemærkning hvis technochart er en danish only-site).

og til sidst vil jeg da også lige foreslå lidt mere lifligt grafik..bare for at spæde den lidt mere op...jeg selv elsker \"mørke\" sider , men da techno lissom også er relateret til fede parties med kanon lysshow og diverse effecter..så ville det parallelisere sig mere med techno-reality\'en hvis der kom lidt mere liv i \"krabaten\"...

ellers dejlig enkelt design og nem at overskue

=)

bare en lille headsup fra
->NOVA
Avatar billede kennith Nybegynder
09. september 2001 - 17:41 #7
Hej technochart,

For at få flere besøgende ville det være en iden at optimere din side til søgemaskiner. Du har pt intet gjort for at få gode placeringer. Jeg ved ikke hvor mange søgemaskiner du har tilmeldt dig til men et must er efter min mening:

www.google.com
www.altavista.com
www.yahoo.dk
www.jubii.dk

Dette er kun de mest nødvendige du bør finde flere. søg efter lignende sider og kig i deres koder for at se hvad de har gjort og så gør det bedre. Jeg kan anbefale dig at købe hæftet Søgemaskiner for Webmastere fra IDG forlaget.

Kennith