Avatar billede jan-sch Nybegynder
02. september 2001 - 22:17 Der er 11 kommentarer

Hvilken er bedst

Hej jeg er igang med et nyt design på min side, derfor ville jeg høre før jeg bygger den nye site færdig hvilken syntes i er bedst?

http://www.bigbrother.subs.dk  /den der er nu/
http://www.michaelschmidt.subnet.dk  /den nye/
Avatar billede bbs Nybegynder
02. september 2001 - 22:19 #1
Den ene virker ikke .
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2001 - 22:22 #2
Du må kun have en bruger herinde, og du har allerede haft 4! Lad være med at svare denne spadser!
Avatar billede jan-sch Nybegynder
02. september 2001 - 22:22 #3
nu skulle den virke :)
Avatar billede jan-sch Nybegynder
02. september 2001 - 22:24 #4
Det er min brors side, mit navn er Jan, min bror hedder Michael, jeg skulle spørge for ham da han ikke har flere point at give af, og ingen vil svare hvis der ingen point er vel?
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2001 - 22:24 #5
probelmos/xenix/jan-sch/michael er den samme...
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2001 - 22:24 #6
fuck nu af narhovede...
Avatar billede jan-sch Nybegynder
02. september 2001 - 22:26 #7
Hvad har jeg dog gjort?
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2001 - 22:31 #8
du har sikkert ikke gjort noget, men jeg nægter at svare på flere bigbrother.subs.dk spørgsmål, da ham \"Michael\" har oprettet 3-4 forskellige brugere herinde.
Avatar billede popstar Nybegynder
02. september 2001 - 22:33 #9
Har man ikke set den hjemmeside før!?

er der ikke noget med at man kun må oprette et spørgsmål en gang?
Avatar billede johannielsen Nybegynder
02. september 2001 - 22:33 #10
Jeg synes begge er ligegrimme...sorry pal, start allover
Avatar billede 1115822 Nybegynder
04. september 2001 - 16:06 #11
Grimme farver, passer ikke sammen. Desuden er billederne bare kastet ind på siden, og det ser bare klodset ud.

Hvis man ser bort fra designet, er det sku en meget fed side:

Design:  3-4@10
Indhold: 7-8@10