Avatar billede cypherseven Nybegynder
02. september 2001 - 19:24 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Motoscooter.dk

Hejza sidder her og er ved at lave en side om scootere... men jeg mangler et logo.... siden har Polini theme...ved ikke om nogen ved hvad polini er men jeg skal altså bruge et logo magen til...bare hvor der står Motoscooter.dk istedet for polini billeder kan findes her...(http://212.242.247.119/polinilogo.html)

håber der er nogen der kan hjælpe
Avatar billede techno_dk Nybegynder
02. september 2001 - 19:34 #1
kommer med noget om ca 15 min
Avatar billede techno_dk Nybegynder
02. september 2001 - 19:44 #2
Avatar billede cypherseven Nybegynder
02. september 2001 - 19:46 #3
Heh kan ikke se logoet.... (The page cannot be displayed)
Avatar billede cypherseven Nybegynder
02. september 2001 - 19:48 #4
Du kan eventuelt sende det til mig på Cypher@baad.dk
Avatar billede techno_dk Nybegynder
02. september 2001 - 21:01 #5
Avatar billede cypherseven Nybegynder
03. september 2001 - 00:26 #6
Mange tak det er lige hvad jeg tækte på.... fedt lavet.... tør man spørge hvilken skrift type det er???
Avatar billede techno_dk Nybegynder
03. september 2001 - 16:00 #7
Det er Arial MT Black jeg har lavet lidt om på
Avatar billede cypherseven Nybegynder
03. september 2001 - 16:03 #8
Hvad har du lavet..... kan jeg over tale dig til at lave en lidt mindre version og en version med samme baggrund som farven i bokstaverne
Avatar billede techno_dk Nybegynder
03. september 2001 - 18:46 #9
Avatar billede cypherseven Nybegynder
03. september 2001 - 22:57 #10
Det var ikke helt hvad jeg havde i tankerne...mer i banner størelse eller mindre....

og det andet billede var det også min fejl.... der er en farve forskel på det jeg har set.... men fuck det det er mere det første jeg godt kunne tænke mig mindre...men når jeg selv gør det bliver det meget firkantet
Avatar billede techno_dk Nybegynder
08. september 2001 - 17:24 #11
Her er en der er lidt mindre end bannerstørrelse:
www.technodk.dyndns.dk/Eksperten/motorlille2.gif
Avatar billede cypherseven Nybegynder
10. september 2001 - 13:29 #12
Det skal lige siges at siden kan ses under www.motoscooter.da.ru