Hej. Jeg skal have kontakt med HP support, men det synes at være meget svært. Er der en her i dette forum, der kan give mig deres mail adresse eller evt telefonnummer Gerhard
Der er nu mange supportfunktioner, der hellere vil bruge ressourcerne på at hjælpe kunderne direkte, end lege pennevenner og køre lange diskussioner frem og tilbage på mail....!
Måske ikke, men det bliver da ikke anderledes af at kværulere på en mail. Om ikke andet, så kan man da flere steder (har jeg hørt) stilles videre til andre, der måske ved mere om et specifikt produkt eller område?
Der er da ikke tale om at kværulere - det er da kundernes/brugernes ret, at få en ordentlig support, for det er jo trods alt kunderne samt disses tilfredshed, som firmaet skal leve af, og så nytter det ikke, af man blive ledt gennem en hel labyrint. Jeg kender udmærket til firmaernes såkaldte support, og det er desværre ikke noget at råbe hurra for.
Skal vi nu ikke bare lade være med at diskutere en supportfunktion, som ingen reelt kender et hak til, med mindre du til daglig arbejder hos HP?
En skriftlig dialog ender let i noget værre pladder (se bare denne tråd nu), hvor folk netop læser dels det de selv vil have ud af det, og derefter selv skriver det ind i den videre dialog, de mener at være 'berettiget' til.
Den direkte kunderelation vinder hver eneste gang i det slagsmål.
Jeg har desværre en del erfaring, der viser, hvor svært det kan være for mennesker og firmaer at huske, hvad de har sagt og lovet. Når de skal skrive det, er det lidt sværere at bortforklare. Derfor insisterer jeg på at gøre pr mail, hvis det er vigtigt
Tak - det prøvede jeg for en uge siden. De ville ikke give mig deres mail adresse, men bad om min, så de kunne sende og en mail, og dermed kunne jeg så få deres mailadresse. Problemet er blot, at vedkommende (som jeg har navnet på) ikke har sendt den lovede mail - og HP's hjemmeside har mange steder hvor de skriver, at man blot skal kontakte deres supportere pr telefon eller mail, men intet sted står mail adressen opført.
Når først "fisken er gået i nettet" (kunden har købt en vare) så, så er resten lige meget, for nogle firmaer. Så står man magtesløs der som kunde. Service er desværre en mangelvare mange steder.
Jeg har logget ind, men jeg har fortsat ikke en mail adresse. Jeg fik ikke tid til at ringe i dag men prøver i morgen, da jeg nu har et par telefonnumre til HP
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.