Avatar billede gerhardpet Seniormester
04. november 2024 - 08:56 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

HP support

Hej. Jeg skal have kontakt med HP support, men det synes at være meget svært. Er der en her i dette forum, der kan give mig deres mail adresse eller evt telefonnummer
Gerhard
Avatar billede CRKrogh Ekspert
04. november 2024 - 09:43 #1
En hurtig søgning på "hp support danmark" giver tlf. på HP support 3515 8058.
Avatar billede ErikHg Ekspert
04. november 2024 - 10:54 #2
Jeg ser til min "overraskelse", at man skal oprette en konto......!👎
Det er bare typisk fra den side!!!
Avatar billede gerhardpet Seniormester
04. november 2024 - 12:05 #3
Ja,  meget typisk og jeg vil også helst kontakte dem pr mail, så jeg har det skriftligt men deres mail adresse er åbenbart en stor hemmelighed
Avatar billede CRKrogh Ekspert
04. november 2024 - 12:36 #4
Der er nu mange supportfunktioner, der hellere vil bruge ressourcerne på at hjælpe kunderne direkte, end lege pennevenner og køre lange diskussioner frem og tilbage på mail....!
Avatar billede ErikHg Ekspert
04. november 2024 - 12:46 #5
Det hjælper bare ikke ret meget når "telefonholderne" ikke ved hvad de taler om.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
04. november 2024 - 13:01 #6
Måske ikke, men det bliver da ikke anderledes af at kværulere på en mail.
Om ikke andet, så kan man da flere steder (har jeg hørt) stilles videre til andre, der måske ved mere om et specifikt produkt eller område?
Avatar billede ErikHg Ekspert
04. november 2024 - 13:31 #7
Der er da ikke tale om at kværulere - det er da kundernes/brugernes ret, at få en ordentlig support, for det er jo trods alt kunderne samt disses tilfredshed, som firmaet skal leve af, og så nytter det ikke, af man blive ledt gennem en hel labyrint.
Jeg kender udmærket til firmaernes såkaldte support, og det er desværre ikke noget at råbe hurra for.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
04. november 2024 - 13:46 #8
Skal vi nu ikke bare lade være med at diskutere en supportfunktion, som ingen reelt kender et hak til, med mindre du til daglig arbejder hos HP?

En skriftlig dialog ender let i noget værre pladder (se bare denne tråd nu), hvor folk netop læser dels det de selv vil have ud af det, og derefter selv skriver det ind i den videre dialog, de mener at være 'berettiget' til.

Den direkte kunderelation vinder hver eneste gang i det slagsmål.
Avatar billede gerhardpet Seniormester
04. november 2024 - 13:52 #9
Jeg har desværre en del erfaring, der viser, hvor svært det kan være for mennesker og firmaer at huske, hvad de har sagt og lovet. Når de skal skrive det, er det lidt sværere at bortforklare. Derfor insisterer jeg på at gøre pr mail, hvis det er vigtigt
Avatar billede CRKrogh Ekspert
04. november 2024 - 13:54 #10
Så ring til dem og få en mailadresse... ;-)
Avatar billede gerhardpet Seniormester
04. november 2024 - 14:07 #11
Tak - det prøvede jeg for en uge siden. De ville ikke give mig deres mail adresse, men bad om min, så de kunne sende og en mail, og dermed kunne jeg så få deres mailadresse. Problemet er blot, at vedkommende (som jeg har navnet på) ikke har sendt den lovede mail - og HP's hjemmeside har mange steder hvor de skriver, at man blot skal kontakte deres supportere pr telefon eller mail, men intet sted står mail adressen opført.
Avatar billede ErikHg Ekspert
04. november 2024 - 14:35 #12
Når først "fisken er gået i nettet" (kunden har købt en vare) så, så er resten lige meget, for nogle firmaer. Så står man magtesløs der som kunde.
Service er desværre en mangelvare mange steder.
Avatar billede kurtba Ekspert
04. november 2024 - 22:02 #13
Hvad hvis du logger på, som de beder om, får du så ikke mulighed for at kontakte dem pr mail?
Avatar billede gerhardpet Seniormester
04. november 2024 - 22:31 #14
Jeg har logget ind, men jeg har fortsat ikke en mail adresse. Jeg fik ikke tid til at ringe i dag men prøver i morgen, da jeg nu har et par telefonnumre til HP
Avatar billede kulawig Guru
05. november 2024 - 10:43 #15
#14
Lad os endelig høre hvordan det går, jeg har i mange år gået uden om HP produkter, netop på grund af deres "support" og så selvfølgelig denne misere :

https://www.theverge.com/2023/3/11/23635168/hp-printer-update-brick-third-party-ink-dynamic-security
Avatar billede ErikHg Ekspert
05. november 2024 - 11:19 #16
Ja, jeg har tidligere haft en HP printer. Der var det netop blækket, der gav anledning til problemerne.
Det er grådighedens grimme monster, der igen træder frem.
Service og support er helt nedgraderet hos HP.
Avatar billede gerhardpet Seniormester
05. november 2024 - 15:45 #17
Jeg skal have afsluttet denne tråd og det gør jeg ved at gå til bekendelse.  Jeg kunne ikke indsætte de patroner, som jeg fik sendt fra HP.  Jeg og min kone prøvede flere gange uden at det lykkedes, men nu fik jeg min nabo ind og han havde intet problem med at sætte dem i. Jeg kan ikke forklare det, men kun sige, at problemet er løst og jeg beklager den uro, jeg måtte have skabt
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester