Avatar billede ejgil703 Juniormester
Oprettet i dag kl. 17:31 Der er 2 kommentarer

Trådløs printer

Hej
Jeg har en HP Deskjet 3630 all in one printer, som har været brugt i mit netværk i ca. 2 år. Nu har jeg fået en ny 5G router og nu kan jeg ikke få printeren til at installere trådløs. Jeg har efter instruktion fra HP holdt den trådløse knap nede i 3 sek. og derefter trykket på WPS knappen på routeren. Det hjalp heller ikke trådløs lampe på router blinker i ca. 1 minut og lyser derefter konstant men den blå lampe på printer fortsætter med at blinke?
Håber der er nogen der kan hjælpe mig?
mvh/Ejgil Jessen
Avatar billede 220661 Ekspert
Skrevet for 4 minutter siden #1
Kører din printer på 2.4 Hz Wi-Fi og måske din router kun kører 5 hhx?
Kan printer køre på lan kabel?
Avatar billede 220661 Ekspert
Skrevet for 3 minutter siden #2
Der skulle begge steder stå ghz efter tallene. Min telefon ville noget andet🤣