Avatar billede jolt2you Nybegynder
31. august 2001 - 11:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Et tastetur der er mindre end normalt?

Er der nogen der ved hvor man kan købe et tastetur her i danmark. Det skal være omkring 25 - 28 cm langt, og derfor uden de nummeriske taster. Enten med PS2 stik, eller radio styret... Det skal helst være ved en dansk forhandler.

Jolt2you
Avatar billede hobbez Nybegynder
31. august 2001 - 12:02 #1
Avatar billede milpoer Nybegynder
31. august 2001 - 12:05 #2
acer laver et meget lille tastatus. men jeg kan ikke huske hvad det hedder..
Avatar billede jimsim Nybegynder
31. august 2001 - 12:13 #3
Der findes et der hedder: Cherry Minitastatur G84-4100, der har disse data: Ultra kompakt tastatur med 83 taster, ( LxBxH) kun 28x13x 2,3 cm
Passer vist meget godt til det du søger. Du kan se det her: http://www.daisy.no/Spesialundervisning/tastatur/beskrivelse.htm#Cherry Minitastatur G84-4100
Og jeg tror at http://www.jemdata.dk sælger det.
Avatar billede jimsim Nybegynder
31. august 2001 - 12:14 #4
Hov, det er sq det samme som Rob har fundet.. sorry.
Avatar billede hobbez Nybegynder
31. august 2001 - 16:34 #5
jimsim >> Grrrrrrrr! :o)

/Rob