Avatar billede valby Ekspert
18. juni 2023 - 23:08 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Søndag 23:02 MobilePay problem

Jeg har flere gange, i 2 butikker, forsøgt, at betale med MobilePay.
Jeg venter det kører i 5 min, men ingen forbindelse. prøver igen og igen.
Det lykkedes ikke." Gå tilbage til butikken"  . Har nogen av jer oplevet det samme ?
Avatar billede valby Ekspert
18. juni 2023 - 23:10 #1
Ps. Mit Visa kort virker heller ikke. Er der en sammenhæng ?
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
18. juni 2023 - 23:50 #2
Har du fået nyt kort for nyligt?
I så fald skal du ind og opdatere kortoplysningerne i MobilePay.
Avatar billede valby Ekspert
18. juni 2023 - 23:54 #3
Nej det har jeg ikke. Jeg plejer at være meget tilfreds med MobilePay, men på det sidste, har jeg haft problemer. Men jeg plejer dog at komme igennem.
Avatar billede valby Ekspert
19. juni 2023 - 00:18 #4
Nå nu er tiden vist også løbet ud her. Tak for dit indlæg :-) Lukker.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. juni 2023 - 07:09 #5
Hvis du i MobilePay app når du åbner den får besked om at den skal opdateres sksl du gøre det. Men måske det blot har været et midlertidigt problem fra den side du vil købe fra. Prøv igen her i hverdags timerne. Måske der nu er hul igennem.
Avatar billede store-morten Ekspert
19. juni 2023 - 07:19 #6
Tjek udløbsdato på dit Visa kort 🙂
Avatar billede valby Ekspert
19. juni 2023 - 12:49 #7
#5
Den er opdateret, og det var i 2 forskellige forretninger. Jeg ville såmænd bare købe en Logitech mus. :-)
Avatar billede valby Ekspert
19. juni 2023 - 12:51 #8
#6
Kortet er ret nyt og holder til 2226 :-)
Avatar billede valby Ekspert
19. juni 2023 - 14:02 #9
Takker for indlæg 👍