Avatar billede hjensen Nybegynder
24. januar 2000 - 10:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Check om Applet er loadet

Findes der en måde hvor man kan checke om en applet er loadet fra sit java-script ?????
Avatar billede stigc Nybegynder
24. januar 2000 - 19:31 #1
Nej dette skal programmeres med i appleten.
Avatar billede hjensen Nybegynder
25. januar 2000 - 09:12 #2
Hvordan kan dette gøres ???
Avatar billede stigc Nybegynder
25. januar 2000 - 15:24 #3
Kan du programmere java applets?
Jeg er faktisk ikke så meget inde i det, men man kan få java applets og java til at snakke sammen.

Jeg udnytter det ikke selv, men programmere applets en del.......
Avatar billede hjensen Nybegynder
25. januar 2000 - 15:34 #4
Nej, jeg er nybegynder indenfor javascripts, men jeg har en forprogrammeret applet, som jeg vil checke i mit eget javascript
Avatar billede stigc Nybegynder
25. januar 2000 - 20:08 #5
Du kan lave en String-variable i din javaapplet. Når appleten er initaliseret giver du variablen værdien = "færdig".....

Denne variable kan du hente direkete fra appleten med følgende javascript-linie:

JavaScrriptstring = document.applets.theApplets.variable;

Hvor theApplets er applet'sen navn, og variable er variablens navn!

Lidt kludrede men det kan lade sig gøre. Det kræver at du både kan programmer i java og javascript....

Avatar billede hjensen Nybegynder
31. januar 2000 - 15:15 #6
Desværre, det er ikke aktuekt længere, men tak for forsøget