Avatar billede 450025 Ekspert
07. november 2021 - 01:19 Der er 1 kommentar

Hvordan har jeg det nå ikke så serlig ok.

Jeg sitter og snakker med meg selv - en fin måte og å rett svar på?
Jeg har fått ny computer den oppføøøøøøø seg så merkelig nå. 220661 tror det er meg der feiler - Jøøøøøøøøørgen B mener det samme - bare se den forbaskede øøøøøøen- det er klart en feil. 3 Tastatur gir samme svar har hatt den på veksted  hjalp ikke i heletattdet..    (glem den)  når jeg skriver i Word eller he - nå ser hva jeg skrevr    Så stopper    dethelt opp      og da trykker jeg på    insert  da fortsetter den - noen gange henger ordene i sammen utenopphold ja her ser du utrolig.
Hva er Galt her.
Flere app er borte serjeg Windovs Tilbeh erborte . så da forsvant også Klippeverktøøyet og tegn..
I Word ka-n mn  endre Tekstogstørrelse ve å trykke CENT +  d  det kan man ikke he 10 - 11 - 12  - 14 - men skrift  kan ikke endres - hvofor og hvordan vet jeg ikke er der noen som vet så komigjen -  jeg bruker WIN 10 .

Jeg kunne nevne flere tingmen får begrense meg . dette er bare Eks. har lyst tilågi opp nå hva feilerdnne data sitter derebgammal Win 10 i denne utgått på dato tro.
Avatar billede Lille Hjælper Seniormester
03. august 2022 - 20:37 #1
Prøv at nulstille hele apparatet!