Avatar billede lae Nybegynder
29. august 2001 - 12:40 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Indbakke assistent regler Exchange

Triumph har stillet nedenstående spørgsmål. Netop dette svar skal jeg også bruge, derfor stiller jeg spørgsmålet igen.

Jeg vil gerne vide hvor man kan se en bruger\'s Inbakke Assistent regler, når jeg sidder ved Exchange Administratoren på serveren. Jeg kan ikke finde et punkt nogen steder. Nogen, der kan hjælpe, eller som kender et andet sted på Exchange serveren, hvor man kan se brugernes Inbakke Assistent regler ?
Avatar billede asogaard Nybegynder
29. august 2001 - 13:22 #1
Svaret er enkelt.. Det kan du ikke da de fleste inbox regler bliver laver som client only regler i outlook.. sagt på en anden måde bliver de udført på client uden hjælp fra serven..

Mvh
- Anders
Avatar billede lae Nybegynder
29. august 2001 - 13:23 #2
men de gemmes jo på serveren ... burde der så ikke være et sted man kan se dem ?
Avatar billede asogaard Nybegynder
29. august 2001 - 13:44 #3
de gemmes på klient maskinen. Hvis du laver en regel vil du få op en pop-up hvor der står at dette er client-only rules og de kun vil blive kørt når outlook er åben...
Avatar billede lae Nybegynder
29. august 2001 - 13:57 #4
Vores regler gemmes på serveren og udføres uanset om outlook er åben eller ej - og uanset på hvilken pc man har oprettet reglen.

Avatar billede rene_jensen Nybegynder
30. august 2001 - 13:32 #5
Man kan enten vælge client side eller server side regler. Hvis du kører med server side regler, så udføres reglerne hele tiden på mailboxen. Hvis du kører server side, så kører reglerne kun når den pågældende klients mailbox er åben. Du kan ikke fra Exchange 5.5 administratoren se hverken client eller server side regler. Så jeg tror desværre heller ikke det er muligt i 2000. Den eneste måde du kan gøre det på, er at åbne mailboxen med en Outlook klient.

/René
Avatar billede rene_jensen Nybegynder
30. august 2001 - 13:36 #6
Ups Ændring til tekst:

\"Hvis du kører med server side regler, så udføres reglerne hele tiden på mailboxen. Hvis du kører client side, så kører reglerne kun når den pågældende klients mailbox er åben.\"

/René
Avatar billede lae Nybegynder
30. august 2001 - 13:38 #7
jeg forstod godt hvad du mente :)