Avatar billede klavil Seniormester
26. september 2019 - 00:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

apple watch købt brugt men virker ikke da icloud stadig er aktivt?

har lige købt et brugt apple watch 3. Personen der solgte mig det, har blokeret mig via messenger og jeg kan ikke få kontakt længere.
Problemet er at det ur jeg har købt, stadigvæk er sat til personens iphone, så jeg kan ikke gøre noget ved uret.
Jeg har garantibeviset på det og der er stadigvæk 10 mdr tilbage.
Er der en måde jeg kan få uret til at virke?
Avatar billede stjans Guru
26. september 2019 - 08:58 #1
Det tror jeg desværre ikke. Sikkerheden omkring Apples produkter er netop for at forhindre tyveri/efterfølgende brug.

Du har måske en minimal chance hvis du har original kvittering; i så fald ville jeg henvende mig hos Apple Danmark.
Avatar billede INK Ekspert
26. september 2019 - 10:42 #2
Avatar billede klavil Seniormester
26. september 2019 - 15:26 #3
tak for den hurtige hjælp. Vi har været heldige at vi fik fat i personens mor :) som hjalp med at få det ordentligt frakoblet, så det fungerer nu