Avatar billede Hobby-csn Praktikant
23. august 2019 - 12:39 Der er 4 kommentarer

Script til at onload på en enkelt side

Hej Alle,

Jeg sidder i et dilema. På vores lille webshop vil vi gerne have lindsat en FAQ side, som kræver noget js/java kode.
Men den platform vi har shoppen på, er ikke et opensource. Og det tillades ikke at lægge js script på enkelte sider.

Derfor håber jeg I kan hjælpe. Det handler om følgende script, som gerne skal lægges på vores index side, og så først loade når den aktuelle side tilgås. Tænker at det kunne laves via url adressen.

Koden som skal på index siden er:
<html itemscope itemtype="https://schema.org/FAQPage">

Så tanken var, at det kunne laves med noget onload. Men er ikke super skarp i Java, og derfor nervøs for at det bliver lagt forkert og ikke er korrekt skrevet. Så gør det blot mere skade end gavn.
Håber nogle vil være venlige og hjælpe.
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2019 - 12:53 #1
læg den på et andet domæne med js, og vis den på shoppen som en iframe ?
Avatar billede Hobby-csn Praktikant
23. august 2019 - 12:59 #2
@sidwave
Tja... Har ikke umiddelbart adgang til et andet domæne, og ville helst at det hele lå samlet, såfremt det var muligt.
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2019 - 16:56 #3
en FAQ er i min øjne fakta, som du vil oplyse kunderne om.
det behøver ingen form for programmering.

Du skal skrive klart og tydeligt, hvad du vil fortælle kunderne.
Så gør bare det, og glem alt om programmering.

Det er mit forslag :)
Avatar billede Slater Ekspert
24. august 2019 - 00:01 #4
Hvad mener du med at det nævnte er koden der skal på siden? Det du skriver har intet med Javascript at gøre.

Jeg forstår desuden heller ikke hvad du mener med "når den aktuelle side tilgås" - hvad er den aktuelle? Hvornår skal det loades? Hvorfor ikke alle steder?

Og er det Javascript-kode eller en fil? Hvor og hvornår skal det udføres? Hvad har du adgang til at rette i dit system? Kan du ændre HTML frit?

Vi mangler desværre meget information for at kunne give et svar.