Avatar billede veronique Nybegynder
22. januar 2000 - 14:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Log auomatisk på nettet

Jeg vil gerne have at min pc  logger på
internettet når jeg starter min pc ikke noget med at explore skal starte op eller jeg skal godkende nogen kodeord.
jeg har hørt at jeg skal lave en script
fil men hvordan skal den se ud
Avatar billede getalife Nybegynder
22. januar 2000 - 14:27 #1
Neeeemt :o)

Det du gør er:
1. Lav et shortcut af din forbindelse i Denne Computer/Netværk via Modempå dit c: drev.
2. Vælg Start/Indstillinger/"Processline og Startmenu"
3. Tilføj et nyt punkt.
4. Skriv stien på forbindelsen (feks. c:\forbindelse.dun
5. Placer svinet i dit Startup bibliotek (Start/Programmer/Startup)

Jeg kan ikke lige huske hvad Startup mappen hedder på dansk.. med noget lignende :o)

Det den så gør er at kalde forbindelse.dun når du starter op.
Det med brugernavn og password kommer nedenunder.
Avatar billede getalife Nybegynder
22. januar 2000 - 14:33 #2
Der kan være 2 grunde til at din forbindelse ikke ringer automatisk op:

1. At du ikke har sat den til det...;o)
Du gør det på følgende måde:
Gå ind i Dene Computer og Netværk via Modem. Der trykker du på Forbindelse (eller hedden den indstillinger?) i toppen og trykker på Indstillinger.
Der kan du sætte den op til om den skal ringe manuelt op eller ej.

2. Du har ikke Klientprogram til Microsoft Netværk indstalleret i dit netværk (Denne Computer/Kontrolpanel/Netværk)
Hvis dette er tilfældet skal du smide denne ind.
Avatar billede veronique Nybegynder
22. januar 2000 - 20:11 #3
Tak for det getalife
Avatar billede hjelms Nybegynder
06. juli 2002 - 12:45 #4
Veronique,

Har du en mulighed for at anvise en fuldgyldig version af programmet til internetsharing?

Hjemmesiden er lukket og jeg kan kun finde en demoversion.

Mvh Hjelms