Avatar billede amddilling Nybegynder
27. august 2001 - 22:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

XP og WIN98

Kan man installer XP og samtidig køre WIN98 ved siden af ligesom Win2k
Avatar billede dr.m Nybegynder
27. august 2001 - 22:19 #1
yes. 100%
Avatar billede djeclemen Nybegynder
27. august 2001 - 22:20 #2
ja du skal bare ligge xp ind først
Avatar billede amddilling Nybegynder
27. august 2001 - 22:22 #3
Ja men når jeg starter installationen, siger den ellers at man kan vælge en \"NEW\" install er det ikke en der liger sepperat og så man i en menu bagefter kan vælge hvilket styresystem man vil ind i ligesom 2K, det skulle da ikke være nødvendigt at installere XP først det virker da åndsvagt
Avatar billede omen Nybegynder
27. august 2001 - 22:35 #4
Du skal installere Win98 først, og derefter installere WinXP og Win2k derinde fra. Det er den letteste måde. Hvis du installere WinXP først kan du ikke installer Win98 og derefter køre med alle OS\' på samme tid.
Avatar billede dr.m Nybegynder
27. august 2001 - 22:38 #5
omen > sure you can install it the other way (just more complicated)