Avatar billede Thomasrn Seniormester
02. maj 2019 - 01:58 Der er 1 løsning

give select en div

har fået print noget data ud med select kode:

$sql = "SELECT alder, position, land FROM spillere WHERE fuldenavn = '$fuldenavn'";
  $result = $conn-> query($sql);

  if ($result-> num_rows > 0) {
    while ($row = $result -> fetch_assoc()) {
      echo "<tr><td>" . $row["alder"] . "</td><td>" . $row["position"] . "</td><td>" . $row["land"] . "</td></tr>";
    }
    echo "</table>";
  }
  else {
    echo "0 result";
  }

  $conn-> close();

  ?>

sprøgsmål er hvordan jeg nemmest får alder, position og land givet en div så jeg kan flytte på dem i en css fil?
Avatar billede ejvindh Ekspert
02. maj 2019 - 07:42 #1
$sql = "SELECT alder, position, land FROM spillere WHERE fuldenavn = '$fuldenavn'";
  $result = $conn-> query($sql);

  if ($result-> num_rows > 0) {
    while ($row = $result -> fetch_assoc()) {
      echo '<tr><td><div class="aldersKolonne">' . $row["alder"] . '</div></td><td><div class="positionsKolonne">' . $row["position"] . '</div></td><td><div class="landeKolonne"' . $row["land"] . '</div></td></tr>';
    }
    echo "</table>";
  }
  else {
    echo "0 result";
  }

  $conn-> close();

  ?>