Avatar billede Kim Roth Juniormester
07. september 2018 - 13:53 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Tilføj ny post

Jeg har laet en formular hvor alle mine kunder er listet med alle data, men knappen i bunden til at tilføje en ny er disablet, hvad kan det være?
Avatar billede terry Ekspert
07. september 2018 - 14:15 #1
Fik du løst den anden spørgsmål?
Avatar billede fdata Forsker
07. september 2018 - 14:31 #2
Dine to spørgsmål hænger sammen.
Når du har en forespørgsel, hvor - og jeg citerer dit spørgsmål - "Poster kan ikke tilføjes", ja så kan du naturligvis heller ikke klikke på "Ny post" knappen
Avatar billede fdata Forsker
07. september 2018 - 14:32 #3
Hvis du løser din konflikt (du skal måske bare medtage dine nøglefelter), løser du begge spørgsmål samtidig.
Avatar billede Kim Roth Juniormester
07. september 2018 - 14:40 #4
Jeg har prøvet at tage alle poster med men med samme resultat
Avatar billede terry Ekspert
07. september 2018 - 14:44 #5
du er meget velkommen til at sende mig dB'en og så kikker jeg på det

ekspertenATsanthell.dk
AT = @
Avatar billede Kim Roth Juniormester
07. september 2018 - 21:43 #6
Tak for hjælpen Terry
Avatar billede fdata Forsker
10. september 2018 - 15:04 #7
Hvad var problemet ?
Avatar billede terry Ekspert
10. september 2018 - 19:44 #8
Problem was relationships, and no foreign keys...