Avatar billede amddilling Nybegynder
25. august 2001 - 15:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Angående en driver til en JAI 682 Monitor driver

Jeg har ledt efter en driver til windows 2k, til en JAI monitor nr. 682, men skærmen er meget gammel. Det kunne være fedt hvis der var en der kunne hjælpe mig. Skrærmen har Serie nr. 61110138 og et model nr. CM20MBD. Håber der nogel der kan hjælpe.
Avatar billede makse Nybegynder
25. august 2001 - 15:19 #1
JAI=CTX
Drivere til CTX kan dun finde på ftp://216.122.86.174/monitor/crt%20monitor/

CTX\'s hjemmeside findes på http://www.ctxintl.com/sts/sts_index.htm
Avatar billede amddilling Nybegynder
25. august 2001 - 15:26 #2
ok men det vil sige den passer til en JAI 682 i win2k
Avatar billede makse Nybegynder
25. august 2001 - 15:28 #3
Det ved jeg ikke. Der står ingen info om JAI eller lignende nogen steder. Sorry.
Avatar billede amddilling Nybegynder
25. august 2001 - 15:34 #4
vi aner jo ikke hvilken serie vi skal tage
Avatar billede makse Nybegynder
25. august 2001 - 15:35 #5
Kan W2K\'s Plug\'n Play monitor ikke bruges?
Avatar billede amddilling Nybegynder
25. august 2001 - 15:51 #6
nej fordi når vi skal bruge 3d briller så siger den der menu i indstillinger for 3d at vi bruger de forkerte indstillinger
Avatar billede goulduck Nybegynder
25. august 2001 - 16:11 #7
Er det asus kort?

De \"drivere\" som findes til skærme, indeholder blot informatione om hvad skærmen kan klare af opløsninger/farver/refresh rate. Du burde kunne bruge standart drivere til skærmen.

Hvilken fejl / hvad prøver du at gør, når den kommer med den fejl?