Avatar billede Slettet bruger
23. august 2001 - 16:17 Der er 9 kommentarer og
4 løsninger

Vær venlig at vudere site!

Vil i venligst vudere sitet: Kolmorgen\'s SimStuff!

Adressen er: http://www.friserverplads.dk/sim

-Qlutzy
Avatar billede slinky Nybegynder
23. august 2001 - 16:22 #1
designet er ok....  man kan ikke læse menuen til venstre!! teksten må også gerne være en tand større...

8@13
//slinky
Avatar billede slinky Nybegynder
23. august 2001 - 16:23 #2
alt for småt under møbler....
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2001 - 16:25 #3
Jeg kan næsten ikke læse dine mørke links på den sorte baggrund.

Alt for mange tællere i bunden!

Skrifttypen som menuen er i er alt for svær at læse, prøv at være lidt kritisk, vi ved jo ikke hvad der skal stå..

Du skriver at siden nu er på dansk, men hvor er det danske henne? Alle beskrivelserne er på engelsk..endnu..
Avatar billede anneoghund Nybegynder
23. august 2001 - 16:37 #4
Hej,
Jeg synes først og fremmest, at du bør gøre det mere tydeligt hvad din hjemmeside handler om, design kan ikke gøre det alene. Med ren og klar tekst bør du forklare dit budskab -
/Anne
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2001 - 16:38 #5
Det kan godt være at de bannere i bunden kan virke irriterende men de bliver nød til at være der ellers er der jo ikke andre der kan finde frem til min side på nuværende tidspunkt!
Avatar billede skwat Praktikant
23. august 2001 - 16:38 #6
ingen nøgne modeller?????
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2001 - 16:46 #7
Det kan skaffes :-)
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2001 - 16:47 #8
Hehe
Avatar billede sand Nybegynder
23. august 2001 - 18:07 #9
Lad være med at bruge den skrift til menuen!
Man kan overhovedet ikke tyde hvad der står!
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2001 - 19:27 #10
Nu er i altså også vanskelige! Så svært er det jo heller ikke!
Avatar billede kennith Nybegynder
27. august 2001 - 15:24 #11
Hej qlutzy, nej de er ikke besværlige *GG* Den skrift er da meget sjov men brugervenlig det er den sq ikke man er nød til at stave sig igennem den det tager for lang tid jeg er smuttet igen hvis ikke det lige var for at jeg skulle vudere den. Som det er nævnt så er dine links ALT for mørke til en sort baggrund, man er næsten nødt til at kravle helt hen til skærmen for at læse den og jeg har altså 21\" og gøre godt med, igen jeg er smuttet. Endnu engang som det også allerede er blevet sagt så har du nok overdrevet lidt med dine tællere og vote for me osv klart du gerne vil have noget trafik på dit site meeeeeen vær lidt kritisk med hvormange tællere mv. du sætter på og hvor. Til sidst Jeg gider ikke besøge dit site mere jeg har allerede dømt det som tidsspilde med alle de links der giver ingen resultater det er mit liv for kort til, så inden du forsøger at komme på de forskellige charts så lav  den lige færdig. Ups nu blev det ikke det sidste alligevel (det ville du nok ønske det havde været *GG*) siden er langsom gaaaab brug nogle frameset så det ikke er hele siden der skal reloades hver gang man trykker på en knap. Bortset fra alt det så er det da en pæn side du har lavet *S*

Med venlig hilsen

Kennith
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2001 - 15:43 #12
Tak for et flot svar!
Avatar billede kennith Nybegynder
29. august 2001 - 10:01 #13
Du er velkommen *S*