Avatar billede larsvik Nybegynder
29. marts 2016 - 00:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ny bærbar til 4-5 K

Min mor er på jagt efter en ny bærbar og jeg har ikke haft føling med udviklingen og markedet, nok til at kunne hjælpe med en god maskine.

Hun har 4-5 K og den skal være hurtig og lydsvag. Og så helst et anerkendt mærke, formoder jeg er en god ting at vægte?!

Hjælp min moar og få 150 af mine point, for et godt svar ;)
Avatar billede Slater Ekspert
29. marts 2016 - 08:35 #1
Hvad skal den bruges til? Er det rent "browser og Office" eller laver hun noget andet på den, der kunne kræve en bestemt slags kraft?
Avatar billede Blueeyez Mester
29. marts 2016 - 08:59 #2
hvilken by bor hun i? (Hvis nu der er en lokal pc sælger)
Avatar billede larsvik Nybegynder
29. marts 2016 - 20:23 #3
Hun tog røven på mig og tog ud i bilka og købte en morgenen efter :O

Jeg tænkte for jeres tid, at dele pointene mellem jer.. hvad siger I? Lægger I lige et svar til mig ;)
Avatar billede Blueeyez Mester
30. marts 2016 - 07:52 #4
svar herfra ;)