Avatar billede hlt Juniormester
04. november 2015 - 11:29 Der er 1 løsning

Json format i angular

Hejsa,
Jeg sidder med et underligt problem. Jeg har ved at lave en web api controller som kan hente nogle brugere og vise i en html fil som viser listen ved hjælp af angular. Havde egentligt lavet det i en webservice som virkede fint, men læste om web api og ville prøve det.
Men når jeg henter og skriver ud, er listen tom. Angular funktionen kan godt se hvor mange objekter min json fil har, men den skriver ikke indholdet ud?
Og min json fil, valideres korrekt når jeg tester den på et eksternt site.
Hvis jeg laver min liste i app.js filen, kan jeg sagtens skrive min liste som den skal.
Min web api controller har denne funktion til at generere listen:
Public Function GetValues() As IEnumerable(Of String)
        Dim userlist As List(Of String) = New List(Of String)
        Dim usrobj As List(Of userInfoObj)
        usrobj = DBClass.returnUsers(DBClass.createDBCon, 2)
        For Each usr As userInfoObj In usrobj
            userlist.Add("{ name : '" & usr.RealName & "' }")
        Next
        Return userlist
    End Function

Min app.js fil ser sådan ud:
app.controller('StoreController', ['$http',function ($http) {
        var users = this;
        users.credentials = []
        $http.get('api/values')
            .success(function (data) {
                users.credentials = data;
            })
            .error(function (status) {
                alert('Status:' + status);
            });
    }]);

Og sidst forsøger jeg at skrive listen ud i angular:
<ul class="list-group">
    <li class="list-group-item" ng-repeat="cred in users.credentials">
        <span style="color:black;">Bruger: {{cred.name}}</span>
    </li>
</ul>
Det er som skrevet, et forsøg på at få det til at virke, så mine funktioner osv, bygger på et eksempel fundet på nettet :-)
Avatar billede hlt Juniormester
16. december 2015 - 08:37 #1
Tror det er tid til lukning.