Avatar billede hans01 Nybegynder
23. oktober 2015 - 06:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

animering af retur til top

Jeg har mikset med et jquerry retur til top script.. Mit script returnerer til top straks, jeg har prøvet at få scriptet til at returnere langsomt. Allerhelst kunne jeg ønske mig den startede langsomt for der efter at returnere lidt hurtigere.

kan nogen hjælpe?

mit script ser sådan ud:

<script>

$(document).ready(function () {

    $(window).scroll(function () {
        if ($(this).scrollTop() > 100) {
            $('.scrollToTop').fadeIn(500);
        } else {
            $('.scrollToTop').fadeOut(200);
        }
    });

    $('.scrollup').click(function () {
        $('html,body').animate({ scrollTop: 0 }, 'slow'); return false;
        $('document').animate({ scrollTop: 0 }, 'slow'); return false;
        $('window').animate({ scrollTop: 0 }, 'slow'); return false;
    });

});</script>
Avatar billede klaudi Ekspert
23. oktober 2015 - 22:52 #1
Har du linket til jquery filen?

et eksempel
<script type="text/javascript" src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.3.2/jquery.min.js"></script>

Her er et andet
http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex3/scrolltop.htm
Avatar billede hans01 Nybegynder
24. oktober 2015 - 08:03 #2
Hej klaudi2k8, jeg har anvendt dit alternative forslag, og nu virker scriptet.

Mange tak for hjælpen.. Kan du ikke smide et svar.. og hav en god weekend
Avatar billede klaudi Ekspert
24. oktober 2015 - 09:22 #3
var så lidt og i lige måde