Avatar billede rebus Nybegynder
19. august 2001 - 19:57 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort?

Kan det passe at mit Asus Geforce 2 pro 64 mb ram, hakker når jeg spiller Dune Emperor??
Mit system er ellers:
Abit KT7A
AMD 1333 mhz
384 mb ram
Maxtor 10Gb + 40 Gb harddiske (Kan ikke lige huske deres fulde navne, men relative nye)
Avatar billede retaxes Nybegynder
19. august 2001 - 20:04 #1
Prøv og hent nye drivere her:

http://www.guru3d.com/download/
Avatar billede retaxes Nybegynder
19. august 2001 - 20:05 #2
Hvor stor er din strømforsyning? 250 eller 300 Watt, det sidste er bedst til din spille!
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
19. august 2001 - 20:10 #3
retaxes:>Hvad har strømforsyningen med det at gøre? At hans spil hakker har intet med strømforsyningen at gøre...
Avatar billede asmodeus Nybegynder
19. august 2001 - 20:12 #4
Det kan i hvert fald ikke passe at det hakker!!!

Installer evt. chipset drivere - de kan gøre underværker :-)

mvh/
Asmodeus
Avatar billede rebus Nybegynder
19. august 2001 - 20:14 #5
Det er ikke fordi det er hele tiden, men jeg regnede med at når jeg brugte nogle flere penge på et godt grafikkort, ville det kunne holde til flere krav. Men er der flere der oplever hakkede spil dette grafikkort?
Strømforsyningen er 300 W......
Avatar billede retaxes Nybegynder
19. august 2001 - 20:18 #6
jdaugaard> Er det absolut nødvendigt at opføre sig så flabet som du gør? Prøv at opføre dig som et anstændigt menneske!
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
19. august 2001 - 21:41 #7
retaxes:>Flabet?? Jeg er da ikke flabet... jeg gør dig bare opmærksom på at strømforsyningen ikke har noget at gøre med at hans spil hakker!
rebus:> Prøv at hente seneste VIA 4-in-1 http://www.tweakup.dk/filelib/chipset/4in1432v.zip
Avatar billede stalefish Nybegynder
20. august 2001 - 08:56 #8
hey nej det kan bestemt ikke passe, da jeg kører alle spil fint med mit Geforce 2mx 32mbram men hent drivere her! http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=windows9x det er dem jeg bruger!!!
Avatar billede retaxes Nybegynder
20. august 2001 - 10:05 #9
rebus> Hvilket styresystem bruger du?
Avatar billede rebus Nybegynder
20. august 2001 - 10:51 #10
Jeg har prøvet Win 98 og ME.