Avatar billede svende Nybegynder
19. august 2001 - 18:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Css form

Hvordan laver man css i forms dvs. de felter man skal udfylde.
Avatar billede visionmagic Nybegynder
19. august 2001 - 18:58 #1
Tjaaah, det gør du lissom du putter css på din text, der finde dog nogle flere tags!

Se lige om du evt ka bruge min eks?

/VisionMagic

<style type=\"text/css\">
<!--
.minegencss {  background-color: #FFFF00; border-color: #0000FF #FF0000 #00FF00 #00FFFF; border-style: solid; border-top-width: thin; border-right-width: thick; border-bottom-width: medium; border-left-width: thin}
-->
</style>

<form name=\"form1\" method=\"post\" action=\"\">
  <input type=\"text\" name=\"textfield\" class=\"minegencss\">
</form>
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2001 - 19:02 #2
Denne css smider det på alle form elementer:

option , select , checkbox , button , textarea, input  {font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif; font-size: 10px; background-color: white; color: #000000}
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2001 - 19:06 #3
Tja...min er bedre, men det må du selv om...
Avatar billede svende Nybegynder
19. august 2001 - 19:10 #4
ups jeg nåde ikke at se den
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2001 - 19:14 #5
Det er ok :)

Men husk, at med visionmagic\'s kode skal du hver gang du har et form element slavisk skirve class=\"minegencss\", og med min skal du bare lave dine forms, så passer det hele sig selv.