Artikel top billede

Kasper Tjørntved Davidsen, CIO hos Topdanmark. (Foto: Topdanmark)

Besvarer forsikringsspørgsmål på 20 sekunder: Sådan er Topdanmarks nye generative AI-chatbot blevet udviklet på et halvt år

Interview: Topdanmark har bygget den første kunderettede chatbot med generativ AI i finanssektoren. Målet er, at 80 procent af kundehenvendelser skal besvares på 20 sekunder. Chatbotten er bygget med et mixed models-koncept.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs om Topdanmarks nye chatbot.
1.330
6:45 min
Forsikringsselskabet Topdanmark har lanceret en kunderettet GPT-chatbot som den første virksomhed i finanssektoren.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Netcompany i gang med at positionere sig som leverandør af nyt centralnerve-system til det danske forsvar

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Sådan har Coop sagt farvel til mainframen - sparer et to-cifret millionbeløb årligt på licenser

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Microsofts samlede udslip af drivhus-gasser buldrer i vejret: Er steget med 29 procent på blot tre år

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

En banebrydende ny Windows-version er lige om hjørnet: Derfor går vi særligt spændende måneder i møde

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Han er den højest placerede dansker i ERP-kæmpen IFS: ”Jeg ved ikke, hvor mange gange folk har forudset, at ERP er død”