Artikel top billede

Kasper Tjørntved Davidsen, CIO hos Topdanmark. (Foto: Topdanmark)

Besvarer forsikringsspørgsmål på 20 sekunder: Sådan er Topdanmarks nye generative AI-chatbot blevet udviklet på et halvt år

Interview: Topdanmark har bygget den første kunderettede chatbot med generativ AI i finanssektoren. Målet er, at 80 procent af kundehenvendelser skal besvares på 20 sekunder. Chatbotten er bygget med et mixed models-koncept.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs om Topdanmarks nye chatbot.
1.330
6:45 min
Forsikringsselskabet Topdanmark har lanceret en kunderettet GPT-chatbot som den første virksomhed i finanssektoren.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Er tiden løbet fra RPA? Nej siger en af pionererne - for AI har gjort mulighederne enorme

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Denne stribe af nye dekreter fra Donald Trump får konsekvenser for tech-sektoren

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Trifork får stukket offentlig million-ordre direkte i hånden: Sidder tungt på opgaven og er eneste mulige leverandør

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

KMD taber klagesag over kæmpe-kontrakt til NNIT med et brag: Står nu tilbage med regningen

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Her er prisen for én times nedbrud på Danmarks tele-netværk: Vil have lagt danske teleselskaber og mobilnet sammen