Artikel top billede

Kasper Tjørntved Davidsen, CIO hos Topdanmark. (Foto: Topdanmark)

Besvarer forsikringsspørgsmål på 20 sekunder: Sådan er Topdanmarks nye generative AI-chatbot blevet udviklet på et halvt år

Interview: Topdanmark har bygget den første kunderettede chatbot med generativ AI i finanssektoren. Målet er, at 80 procent af kundehenvendelser skal besvares på 20 sekunder. Chatbotten er bygget med et mixed models-koncept.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs om Topdanmarks nye chatbot.
1.330
6:45 min
Forsikringsselskabet Topdanmark har lanceret en kunderettet GPT-chatbot som den første virksomhed i finanssektoren.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Dansk ”AI-kogebog” præsenteres netop nu: Her er ni nedslagspunkter, der skal sende Danmark forrest i AI-kapløbet

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Fuld adgang til vigtigste it-systemer med simpelt password: Brøndby Kommune har pivringe it-sikkerhed fem år efter, at kommunen selv påpegede problemet

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Store danske virksomheder og organisationer går sammen i stort AI-fremstød: Skal eksporteres til udlandet

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Kæmpe prisstigninger hos VMware sender danske kunder i armene på AWS: "Prisreguleringer er noget, der trigger kunder til at træffe beslutninger," siger AWS

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Windows 11-opdatering kan smadre din SSH-forbindelse - Microsoft klar med løsning på problemet