Artikel top billede

Kasper Tjørntved Davidsen, CIO hos Topdanmark. (Foto: Topdanmark)

Besvarer forsikringsspørgsmål på 20 sekunder: Sådan er Topdanmarks nye generative AI-chatbot blevet udviklet på et halvt år

Interview: Topdanmark har bygget den første kunderettede chatbot med generativ AI i finanssektoren. Målet er, at 80 procent af kundehenvendelser skal besvares på 20 sekunder. Chatbotten er bygget med et mixed models-koncept.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs om Topdanmarks nye chatbot.
1.330
6:45 min
Forsikringsselskabet Topdanmark har lanceret en kunderettet GPT-chatbot som den første virksomhed i finanssektoren.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

37.000 danskere modtog alarmerende brev om MitID: Nu lander sagen på ministerens bord

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Her er datoen: På denne dag lanceres kæmpe Systematic-system til 220 millioner kroner

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Brevpost til fem procent af danskerne kommer til at koste skattevæsenet millioner af kroner

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Carsten Fensholt: Her er mine styrker som ny driftsdirektør i Aeven med 2.000 medarbejdere

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Gamle it-systemer spærrer vejen: Derfor kan danskerne ikke få billigere fødevarer