- Læs, hvordan Microsoft måtte skynde sig at reagere, da pandemien brød ud, og der opstod et stort behov for Teams.
Teams, som blev lanceret i 2017, havde en langsigtet udviklingsplan, hvor flere års opdateringer var arrangeret.
(Foto: Dan Jensen)
Få ubegrænset adgang til Computerworld Premium
Opret et gratis intro-abonnement eller køb fuld adgang
Allerede abonnent? Log ind her
Gratis adgang i 14 dage
Premium Intro
Opret et gratis prøveabonnement og få adgang til alt Premium-indhold i 14 dage. Uden binding eller kreditkort.
Kreditkort ikke nødvendigt
Opret abonnement
Det er gratis at oprette et Intro-abonnement, og du får adgang til Premium-artikler lige bagefter.
Læs mere om Intro her.
Vi sender et link til dig, som du skal anvende til at bekræfte oprettelsen.
Indtast din og tryk opret.
Tak for oprettelsen
Vi har sendt dig en mail
Du skal trykke på linket i mailen, for at færdiggøre oprettelsen.
Premium i 1 måned
349 kr./mdr
Ubegrænset adgang til alt Premium-indhold i 1 måned. Kan opsiges med kort varsel.
Premium i 12 måneder
2.695 kr./år
Billigste adgang til tusindvis af Premium-artikler. Ubegrænset adgang i 12 måneder.
Hvis du vil vide mere om, hvad Computerworld Premium, så kan du læse om det her.
Danske Commodities A/S
Senior product designerGlobus Data ApS
Imødekommende og serviceminded kundeservicemedarbejder/it-supporterKMD A/S
Product Owner til KMD NexusKMD A/S
Business SpecialistStatens IT
Leder til drift og udvikling af Microsoft 365Sydbank
Software Developer til Digital Banking i SydbankA.T. Kearney P/S
Nordisk IT-supporter i globalt konsulenthusArbejdstilsynet
Senior Data Engineer, der vil gøre en forskel for fremtidens arbejdsmarked