Artikel top billede

I et stort interview med Computerworld, fortæller André Rogaczewski, hvordan Netcompany fastholder sit image på det danske marked trods høj vækst og ekspansionsplaner.

Computerworlds image-undersøgelse: Netcompany er det bedste danske it-brand, men ligger i bund på CSR

Computerworlds it-image-analyse 2019: Netcompany scorer lavt på CSR, men klarer sig ellers så godt i vores undersøgelse, at det ender med en samlet femteplads og hæderen som det bedste danske brand blandt 50 it-virksomheder. Det skyldes især Netcompanys unikke fokus på leverance, mener direktør Andre Rogaczewski.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Her er Netcompanys opskrift på et godt image.
  • Sådan forholder Andre Rogaczewski sig til Netcompanys dårlige CSR-placering.
  • Dette er det vigtigste parameter for Andre Rogaczewski.
  • Sådan fastholder Netcompany sit gode image trods vækst og ekspansion.
1.404
7:15 min
Netcompany er siden sin etablering i 1999 gået fra at være et succesrigt, men dog ‘almindeligt’ it-firma til at blive en kendt virksomhed, som igen og igen er blevet præsenteret som en succes med speederen i bund, samfundsmæssig samvittighed, stor tiltrækningsevne blandt de unge og med sin egen måde at gøre tingene på.

I Computerworlds store image-undersøgelse får Netcompany nu også papir på den fortælling.

Som den bedste danske it-virksomhed lander Netcompany på en samlet femteplads i undersøgelsen over de bedste brands i it-sektoren kun overgået af