Kursus i Facebook annoncering
Få det fulde overblik over Facebooks annoncemodul og lær at sætte en annonce op fra bunden. På kurset lærer du alt, hvad du skal vide om de forskellige annonceringsmuligheder og annoncetyper og får praktisk erfaring med at opsætte annoncer korrekt – trin for trin.
Det får du ud af kurset
- Mestre forskellige annonceformater og målretning på Facebook
- Effektiv annonceringsstrategi og optimering af kampagner
- Hands-on erfaring med Facebook Business Manager og pixel retargeting
Kursusdatoer
Status | Dato | Sted |
---|---|---|
Ledige pladser | 21-01-2025 | Søborg |
Ledige pladser | 22-01-2025 | Århus C |
Ledige pladser | 18-02-2025 | Søborg |
Ledige pladser | 24-02-2025 | Århus C |
Ledige pladser | 17-03-2025 | Søborg |
Ledige pladser | 20-03-2025 | Århus C |
Pris ex. moms.
kr. 4.995,-
Varighed
1 dag
Målgruppe
Kurset henvender sig til dig, der gerne vil lære, hvordan du arbejder målrettet med Facebook annoncering. Det kan f.eks. være dig, der er ansat som SoMe Manager, eller dig, der arbejder med content marketing. Du skal dog have erfaring med Facebook for at kunne deltage på kurset.
Forudsætninger
Du behøver ikke at have erfaring med annoncering på Facebook for at kunne deltage. Hvis du ikke tidligere har arbejdet med Facebook, anbefaler vi dog, at du først deltager på et grundlæggende kursus i Facebook.
Kursusmål
På dette dagskursus i Facebook annoncering vil du få stor erfaring med selv at arbejde i Facebooks annoncemodul. Du vil opnå en forståelse for arbejdet med retargeting, de forskellige budgivningsstrategier, målgrupper, lead annoncering, konverteringssporing og meget mere.
Når du har deltaget på kurset, vil du være i stand til at opbygge profitable kampagner på egen hånd. Du vil også vide, hvordan du kan segmentere og optimere dine kampagner mest hensigtsmæssigt, så du sikrer, at din indsats bærer frugt.
Kursusindhold
I løbet af kurset får du værktøjer til at kunne arbejde målrettet og effektivt med Facebook annoncering. Gennem forskellige øvelser får du praktisk erfaring med annoncering, og du vil i løbet af kurset udvikle et solidt kendskab til Facebooks mange annonceringsmuligheder.
Kursusudbytte:
- Få styr på de forskellige annonceformater, så du bliver i stand til at kunne udvælge det rigtige format til den enkelte kampagne
- Bliv introduceret til leadannoncer, videoannoncer og karusselannoncer
- Få erfaring med segmentering og forskellige målretningsmuligheder
- Lær at udarbejde en Facebook-strategi, der spiller sammen med jeres overordnede markedsføringsstrategi
- Bliv i stand til at identificere kampagner, som ikke kører optimalt - og få styr på, hvordan du kan optimere dem
- Få hands-on erfaring med at annoncere og arbejde i Facebook Business Manager
- Få styr på, hvordan du bruger Facebook-pixel og retargeting
Kursusdatoer
Status | Dato | Tid | Sted | |
---|---|---|---|---|
Ledige pladser | 21-01-2025 | 09:00 - 15:30 | Søborg | |
Ledige pladser | 22-01-2025 | 09:00 - 15:30 | Århus C | |
Ledige pladser | 18-02-2025 | 09:00 - 15:30 | Søborg | |
Ledige pladser | 24-02-2025 | 09:00 - 15:30 | Århus C | |
Ledige pladser | 17-03-2025 | 09:00 - 15:30 | Søborg | |
Ledige pladser | 20-03-2025 | 09:00 - 15:30 | Århus C | |
Tilmeld kursus |
Har du spørgsmål?
Kontakt os gerne på telefon 77 300 123, så hjælper vi dig gerne videre.
Vi sidder klar ved telefonen alle hverdage fra 08-16.
Du er også velkommen til at kontakte os på kurser@cw.dk.
Relaterede kurser
Se flere i Digital markedsføring Online-annoncering kurser | Se alle kurser