ITIL® 4 Problem Management

- Practitionerkursus med fokus på detaljen

Kom i dybden med ITIL-teoriens specifikke anbefalinger omkring problem management.

Fysisk
Projektledelse kategoribillede

Det får du ud af kurset

  • Dette kursus er det akkrediterede ITIL® 4 Problem Management practitioner kursus
  • Du lærer, hvordan du systematisk håndterer, styrer, analyserer, prioriterer
  • Løser problems for at minimere mængden af incidents
  • Bygge en solid vidensdatabase med kendte fejl og workarounds

Pris ex. moms.

kr. 3.995,-

Varighed


Kursusdatoer

Kontakt os på tlf 77 300 123 eller på mail kurser@cw.dk for nærmere info angående datoer.

Det får du ud af kurset

  • Dette kursus er det akkrediterede ITIL® 4 Problem Management practitioner kursus
  • Du lærer, hvordan du systematisk håndterer, styrer, analyserer, prioriterer
  • Løser problems for at minimere mængden af incidents
  • Bygge en solid vidensdatabase med kendte fejl og workarounds

Kursusdatoer

Kontakt os på tlf 77 300 123 eller på mail kurser@cw.dk for nærmere info angående datoer.

Kursusmål

Udvikle, udføre og forbedre ITIL 4 problem management i din organisation Automatisere hele eller dele af din organisations problem management practice Organisere dit team eller afdeling ud fra anbefalingerne – hele IT-organisationen kan være involveret Integrere problem management med andre processer/practices Forstå, hvordan problem management bidrager til værdiskabelsen set med kunders, brugeres og IT-organisationens øjne Udvikle bedre samarbejdsrelationer med partnere og leverandører Anvende de 7 guiding principles sammen med de practice-specifikke anbefalinger til at få succes med implementeringen af ITIL 4 dreven problem management

Vis mere

Kurset henvender sig til

Er problem manager eller -koordinator Har en rolle i at udføre, styre eller forbedre håndtering af problems og major incidents, f.eks.:

  • Incident manager eller major incident manager
  • Service leder eller teamleder Procesejer eller procesmanager
  • 2. line specialist, leder eller koordinator
  • Er service management konsulent
  • Ønsker at blive ITIL 4 Specialist eller Practice Manager
Vis mere

Forudsætninger

Kurset er meget intensivt, og vi anbefaler, at du forbereder dig grundigt før kurset. Derudover bør du sikre dig, at du har mulighed for at læse op til eksamen, som finder sted på et selvvalgt tidspunkt efter kurset.

♦ Det er en forudsætning, at du har et ITIL 4 Foundation certifikat for kunne deltage på kurset ♦

Vis mere

Kursus informationer

Sprog

Kurset afholdes på dansk med engelske kursusmaterialer og engelsk eksamen.

Kursusmateriale

Kursusmaterialer er inkluderet i prisen, og du får adgang til materialet i god tid før kurset.

Materialet er elektronisk, og du skal medbringe din egen PC.

Eksamen

Eksamen er online og web-overvåget. Varighed: 30 minutter (dog 38 minutter, hvis dit modersmål ikke er engelsk).

Der er 20 spørgsmål i testen, og du skal have svaret rigtigt på 13 af dem for at bestå (65%).
Hjælpemidler er ikke tilladt, dog er det tilladt at bruge en fysisk ordbog.
Det er en forudsætning, at du har bestået ITIL 4 Foundation eksamen for at kunne deltage i eksamen på dette kursus.
Ved beståelse opnår du certifikatet “ITIL® 4 Practitioner: Problem Management”.

Bemærk: Eksamen er elektronisk.

Akkreditering

Peopleteam er akkrediteret af PeopleCert til at udbyde dette kursus.

Vis mere

Kursusdatoer

Kontakt os på tlf 77 300 123 eller på mail kurser@cw.dk for nærmere info angående datoer.

June

Har du spørgsmål?

Kontakt os gerne på telefon 77 300 123, så hjælper vi dig gerne videre.

Vi sidder klar ved telefonen alle hverdage fra 08-16.

Du er også velkommen til at kontakte os på kurser@cw.dk.