ITIL® 4.0 Foundation E-learning

Et grundlag til bedre effektivitet og kvalitet.
Få styr på de grundlæggende forudsætninger inden for IT-service management med ITIL® Foundation.

E-learning Online
Projektledelse kategoribillede

Det får du ud af kurset

  • Grundlæggende forståelse af ITIL® Best Practices principper
  • Forbedret effektivitet og kvalitet i IT-service management
  • Adgang til 12 måneders e-læringsressourcer og officiel ITIL® manual
  • Mulighed for at opnå ITIL® Foundation-certificering

Pris ex. moms.

kr. 8.950,-

Varighed

Online


Kursusdatoer

Status Dato Sted
Ledige pladser 12 måneders adgang Online
Tilmeld kursus

Det får du ud af kurset

  • Grundlæggende forståelse af ITIL® Best Practices principper
  • Forbedret effektivitet og kvalitet i IT-service management
  • Adgang til 12 måneders e-læringsressourcer og officiel ITIL® manual
  • Mulighed for at opnå ITIL® Foundation-certificering

Kursusdatoer

Status Dato Sted
Ledige pladser 12 måneders adgang Online

Pris ex. moms.

kr. 8.950,-

Varighed

Online

Tilmeld kursus

Målgruppe

IT professionelle, ledere, business analysts, forretningsudviklere og procesejere som: - Arbejder hands-on med IT drift eller IT udvikling - Strukturerer virksomhedens forretningsprocesser - Implementerer IT Service Management i organisationen (ITIL) - Medvirker til den løbende forbedring i en organisation.
Vis mere

Forudsætninger

Du skal have en generel viden om IT og forståelse for din egen forretning for at tage ITIL Foundation kurset.
Vis mere

Kursusmål

  • Hovedprincipperne i ITIL Best Practices for Service Management.
  • ITIL terminologiens struktur og de basale koncepter.
  • Nogle generiske krav til en integreret Service Management teknologi.
  • Service Lifecycle, hvor du lærer at forklare mål og forretningsværdi for hver fase i livscyklussen.
  • Om de forskellige roller og ansvar.
Vis mere

Kursusindhold

Beskrivelse af ITIL® Foundation 4.0

Når der er tale om effektiv og succesfuld IT-service management, er ITIL (Information Technology Infrastructure Library) den mest brugte fremgangsmåde i verden. Den er baseret på erfaringer fra tusindvis af offentlige og private organisationer.
Alle virksomheder er meget afhængige af velfungerende og leverancedygtige IT-systemer for at få en stærk forretningsevne. ITIL Foundation indeholder værktøjer og processer inden for management, der målretter sig til en IT-organisation, og er derfor grundlag til både øget effektivitet og bedre kvalitet.

 Det får du med:

  • 12 måneders online adgang til e-learning
  • ITIL4® official manual
  • ITIL4® online eksamen
  • ITIL4 ® Foundation-certificering hvis eksamen beståes. 

Sprog:

Du kan vælge at tage onlinekurset i ITIL4 Foundation, på dansk eller på engelsk, men eksamen er på engelsk. 

Målet med kurset:

  • Organisationer og enkelte individer bliver understøttet til at opnå et optimalt udbytte fra IT- og digitale services gennem ITIL
  • Etablering af et IT-service management system, hvor praktisk og veldokumenteret vejledning indgår
  • Få værktøjer og fælles sprog, der styrker samarbejdet i IT-teams, som skaber værdi til hele forretningen


I samarbejde med Mentorix international ApS udbyder Computerworld Kurser ITIL® Foundation inklusiv fuld akkrediteret eksamen. Mentorix international ApS is an Accredited Training Organizations (ATO) by PeopleCert on behalf of AXELOS. ITIL® er et registreret varemærke tilhørende AXELOS Limited, som anvendes med tilladelse fra AXELOS Limited. Alle rettigheder forbeholdes.

 

Vis mere

Kursusdatoer

Status Dato Tid Sted
Ledige pladser 12 måneders adgang - Online
Tilmeld kursus
June

Har du spørgsmål?

Kontakt os gerne på telefon 77 300 123, så hjælper vi dig gerne videre.

Vi sidder klar ved telefonen alle hverdage fra 08-16.

Du er også velkommen til at kontakte os på kurser@cw.dk.