Google Ads kursus

Med Google Ads har du mulighed for at målrette dine annoncer til bestemte målgrupper baseret på bl.a. geografi, demografi, interesser og adfærd. Derved sikrer du, at dine annoncer når ud til de rette personer på det rette tidspunkt. Ved hjælp af Google Ads kan du fx få din virksomhed til at blive vist øverst i søgeresultaterne, når folk søger efter relevante søgeord. Det giver dig en større synlighed og øger chancen for at generere trafik til din hjemmeside.

Fysisk Århus C Søborg
Online-annoncering kategoribillede

Det får du ud af kurset

  • Lav effektiv Google Ads strategi og målretning
  • Lær søgeordsanalyse og annoncetekstoptimering for relevante klik
  • Målgruppevalg, kampagnetyper og re-marketing for øget succes

Pris ex. moms.

kr. 7.995,-

Varighed

2 dage


Kursusdatoer

Status Dato Sted
Få pladser 06-01-2025 Søborg
Ledige pladser 13-01-2025 Søborg
Ledige pladser 05-02-2025 Søborg
Ledige pladser 19-02-2025 Århus C
Ledige pladser 19-02-2025 Århus C
Ledige pladser 05-03-2025 Søborg
Ledige pladser 05-03-2025 Søborg
Ledige pladser 13-03-2025 Århus C
Ledige pladser 05-05-2025 Søborg
Ledige pladser 21-05-2025 Århus C
Tilmeld kursus

Det får du ud af kurset

  • Lav effektiv Google Ads strategi og målretning
  • Lær søgeordsanalyse og annoncetekstoptimering for relevante klik
  • Målgruppevalg, kampagnetyper og re-marketing for øget succes

Kursusdatoer

Status Dato Sted
Få pladser 06-01-2025 Søborg
Ledige pladser 13-01-2025 Søborg
Ledige pladser 05-02-2025 Søborg
Ledige pladser 19-02-2025 Århus C
Ledige pladser 19-02-2025 Århus C
Ledige pladser 05-03-2025 Søborg
Ledige pladser 05-03-2025 Søborg
Ledige pladser 13-03-2025 Århus C
Ledige pladser 05-05-2025 Søborg
Ledige pladser 21-05-2025 Århus C

Pris ex. moms.

kr. 7.995,-

Varighed

2 dage

Tilmeld kursus

Målgruppe

Dette kursus er for dig, der gerne vil have en grundig introduktion til de mange muligheder i Google Ads for derved at kunne optimere og effektivisere jeres annoncering på Google.

Vis mere

Forudsætninger

Der kræves ingen forudgående erfaring med Google Ads for at deltage på dette kursus. Vi starter fra bunden og guider dig gennem alle nødvendige værktøjer.

Vis mere

Kursusmål

På dette 2-dages kursus opnår du et solidt kendskab til de mange muligheder og funktioner i Google Ads - både gennem teori og ved selv at arbejde hands-on med værktøjerne. Undervejs på kurset lærer du bl.a. at lægge en strategi for jeres Google Ads annoncering, at finde de rette søgeord samt at målrette jeres annoncer til den relevante målgruppe. Du får desuden indblik i, hvordan du får mest muligt ud af jeres annonceringsbudget ved at optimere dine kampagner.

Efter kurset kender du de mange muligheder i Google Ads og ved, hvilke knapper du skal skrue på for at ramme din målgruppe, når de har behov for dine ydelser eller produkter.

  • Lær at lægge en god Google Ads strategi og få succes med din annoncering
  • Bliv helt skarp på de forskellige målretningsmuligheder og budstrategier
  • Bliv introduceret til søgeordsanalyse, søgeordstyper og søgeordsvolumen
  • Lær at skrive gode annoncetekster, der resulterer i flere relevante klik
  • Bliv introduceret til gode landingssider samt splittests af annoncer og landingssider
  • Lær om målgruppevalg og bliv introduceret til display annoncering og remarketing med Google Ads
  • Bliv introduceret til de forskellige muligheder for automatisering i Google Ads
  • Lær at optimere dine kampagner med henblik på at sænke omkostningerne og øge resultaterne
Vis mere

Kursusindhold

Bliv klogere på forskellige annoncemuligheder

På kurset får du indsigt i, hvilke former for annoncer og annonceplaceringer du har mulighed for at oprette gennem Google Ads. I løbet af kurset vil du opnå en forståelse af, hvornår du skal gøre brug af de forskellige muligheder, og hvordan du rammer den ønskede målgruppe.

Korrekt kampagneopsætning

Hvis du vælger at deltage på dette Google Ads kursus, sikrer du, at du kommer godt fra start med annonceringen. Du lærer, hvordan du sætter annoncer korrekt op, og hvordan du strukturerer dine kampagner mest fordelagtigt. Efter kurset vil du selv kunne opsætte og vedligeholde kampagner og annoncer i Google Ads.

Hvad er de rigtige søgeord?

Det kan være en stor udfordring at finde de rigtige søgeord til din kampagne. For hvordan ved du, hvilke søgeord du skal satse på? På dette kursus i Google Ads vil vi introducere forskellige værktøjer og redskaber, som du kan bruge til at udarbejde udførlige analyser og finde de helt rigtige søgeord til dine annoncer.

Vedligeholdelse og optimering af dine kampagner

Forskellen på effektive og rentable kampagner findes ofte i detaljen. Optimering og vedligeholdelse er derfor mindst lige så vigtigt som opsætning og igangsættelse. På kurset vil du lære, hvordan du effektivt vedligeholder og optimerer dine kampagner, så du får det størst mulige udbytte.

Lær at lave en vinderstrategi

Lær, hvordan du får mest værdi for dine annoncekroner ved at tænke Google Ads ind i en samlet markedsføringsstrategi. Du lærer, hvordan du lægger et realistisk budget, hvordan du tiltrækker de rigtige besøgende, og hvordan du skiller dig ud fra konkurrenterne.

Vis mere

Kursusdatoer

Status Dato Tid Sted
Få pladser 06-01-2025 09:00 - 15:30 Søborg
Ledige pladser 13-01-2025 09:00 - 15:30 Søborg
Ledige pladser 05-02-2025 09:00 - 15:30 Søborg
Ledige pladser 19-02-2025 09:00 - 15:30 Århus C
Ledige pladser 19-02-2025 09:00 - 15:30 Århus C
Ledige pladser 05-03-2025 09:00 - 15:30 Søborg
Ledige pladser 05-03-2025 09:00 - 15:30 Søborg
Ledige pladser 13-03-2025 09:00 - 15:30 Århus C
Ledige pladser 05-05-2025 09:00 - 15:30 Søborg
Ledige pladser 21-05-2025 09:00 - 15:30 Århus C
Tilmeld kursus
June

Har du spørgsmål?

Kontakt os gerne på telefon 77 300 123, så hjælper vi dig gerne videre.

Vi sidder klar ved telefonen alle hverdage fra 08-16.

Du er også velkommen til at kontakte os på kurser@cw.dk.