Employer advocacy
- Øget synlighed for dig og din arbejdsgiver
Ved at arbejde med employer advocacy gør du dig selv, din arbejdsplads eller afdeling, mere attraktiv at arbejde med eller handle hos.
Du lærer at kommunikere professionelt omkring hvad du kan og vil, så du og din arbejdsplads virker mere kompetent. Ikke mindst på en måde, så omverden forstår dine kompetencer, og hvordan du skaber værdi for andre.
Det får du ud af kurset
- Lær at kommunikere kompetent og værdiskabende
- Bliv en autoritet inden for dit område
- Tiltræk flere talenter og kunder
- Forbedre virksomhedens brand og medarbejderengagement
Målgruppe
Forudsætninger
Kursusmål
Employer advocacy og personlig branding er en effektiv måde at styrke sin arbejdsgivers position samtidig med, at du synliggør dig professionelt og fremhæver de kompetencer, der matcher dine fremtidsønsker. Det har ikke kun personlig værdi for dig, det har også værdi for din arbejdsplads, og dem I samarbejder med.
Hvis du er succesfuld med styrkelsen af dit personlige brand, kan du blive en autoritet indenfor dit område, og dermed styrke din arbejdsgivers brand og tiltrække og fastholde kunder.
På kurset her vil du få en forståelse for hvordan employer advocacy og personlig branding virker, både internt og eksternt. Du vil også få en værktøjskasse af teori og sparring til at fremstå mere kompetent og synlig.
Kursusindhold
Kurset er tilrettelagt med en kombination af værktøjer, metoder samt øvelser. Du lærer blandt andet:
- Hvorfor du skal arbejde med employer advocacy
- Hvad du gerne vil opnå – og hvad andre skal tro om dig
- Hvor indsatsen skal gøres
- Hvordan du griber det an samt
- Hvilke konkrete handlinger du vil tage action på
Det at forstå og bruge employer advocacy i en professionel kontekst er noget der skaber muligheder på den lange bane. Jo mere synlig og attraktiv dig og din arbejdsplads fremstår, jo lettere bliver det at opnå jeres KPI’s.
Få her 5 hurtige grunde til, at I skal arbejde med employer advocacy:
- Tiltrækker flere succesfulde medarbejdere
- Styrker virksomhedens brand, troværdighed og tillid
- Skaber flere leads og kunder
- Styrker virksomhedens kultur
- Giver større medarbejder engagement
Om underviseren
Therese Waltersdorff
MEDARBEJDERUDVIKLING | præsentationsteknik, motivation og personlig branding, Waltersdorff consulting
Facilitator, motivator og forfatter Therese Waltersdorff brænder for at give andre modet, selvtilliden og værktøjerne til at komme fra A til B. Med sin eklektiske tilgang, trækker hun i sin undervisning på sin lange kommercielle erhvervskarriere og uddannelse inden for salg, markedsføring og rådgivning inden for startups, medie- og it-branchen. Therese er kendt som en energisk, humørfyldt og inkluderende underviser, der formår at inspirere og motivere.
I de sidste 6 år har Therese drevet sin egen virksomhed, hvor hun har undervist flere tusinde kursister i alt fra præsentationsteknik til personlig branding.
Hun er certificeret i persontypeværktøjet TT38, Mastercoach og Gruppefacilitator.
Har du spørgsmål?
Kontakt os gerne på telefon 77 300 123, så hjælper vi dig gerne videre.
Vi sidder klar ved telefonen alle hverdage fra 08-16.
Du er også velkommen til at kontakte os på kurser@cw.dk.
Kursusdatoer
Kontakt os på tlf 77 300 123 eller på mail kurser@cw.dk for nærmere info angående datoer.