1 / 13
Den seneste uge har verdens største it-producenter lanceret helt nye og interessante produkter på den store it-messe CES i Las Vegas.
Især wearable gadgets var der massevis af - og nogle af de bedste kan ses i dette galleri.
Men der var på CES også en lang række produkter og begivenheder, der skilte dig negativt ud fra mængden.
Skrevet i samarbejde med TechHive.com.
2 / 13
'Grumpy Cat' er kendt som et internetfænomen, der opstod, da billederne af den gnavne kat dukkede op på Reddit.com i september 2012.
Siden er katten og parodier brugt i utallige sammenhænge.
Og nu skal 'Grumpy Cat' til at sælge hovedtelefoner.
På CES blev et sæt billige og langt fra prangende hovedtelefoner vist frem med billedet af en gnavpot af en kat.
De sælges hos Hottopic.com, der uden at blinke kalder designet 'innovativt'.
3 / 13
Måske er der ikke noget galt med Pioneers produkter, der er målrettet cykling.
Men de er ikke ligefrem navngivet særligt smart.
'Cyclocomputer' lyder som et trackingsystem til vejrudsigter, mens 'Cyclo-Sphere' leder tankerne hen på en Pilates-bold.
4 / 13
Det er smart med produkter, der kan løse et problem eller gør ens liv lettere.
Derfor er prototypen The Pendant Necklace ikke ligefrem genial. Det er blot et smykke, der blinker, når du får en sms eller et opkald.
Men hey, du kan via mobilen skifte den farve, som halskæden blinker med, 'så det passer med dit humør'.
Wow...
5 / 13
Skal du have digital hjælp til din meditation? Så melder Muse sig på banen.
Produktet spændes om pandebrasken, og syv sensorer holder øje med hjerneaktiviteten og sender resultatet til mobilen.
Batterierne holder kun 4,5 timer, så du skal ikke sidde med Muse alt for længe.
Det store spørgsmål er, hvad der er galt med god, gammeldags meditation? Af den slags hvor et distraherende element som mobilen er pakket langt væk.
6 / 13
OhMiBod har stået bag massevis af hightech sexlegetøj i årevis, og på CES viste firmaet et par Bluetooth-trusser og en app, som du kan styre fra din smartphone.
Lad os bare sige, at det nu ikke kun er mobilen, som kan vibrere.
Vores kvindelige kolleger på Techhive.com er ikke sippede, men de skriver, at produktet giver dem myrekryb.
7 / 13
For et par år siden var 3D alle vegne, men sådan er det ikke længere.
Heldigvis vil mange sikkert mene. Derfor er det også som om, Nanoveu's EyeFly 3D system er kommet lige lovlig sent.
Det er en plastikfilm, som lægges ind over skærmen på iPad eller iPhone, og med særlige apps kan 2D konverteres til 3D.
Tja, det er ikke for at være pessimist, men det er næppe Nanoveu, som får os overbevist om, at 3D er vejen frem.
8 / 13
Det gør fladskærme med 3D heller ikke.
Dem var der flere af på CES, og det kræver ikke længere særlige briller at se billederne tredimensionelt.
Problemet er bare, at det ser forfærdeligt ud på både HD- og 4K-tv.
Udvaskede farver og hakkede kanter var på menuen, og meldingerne fra vores kolleger i USA er, at de ligefrem savner deres 3D-briller.
Hvem skulle have troet det.
9 / 13
CES har igen i år budt på prototyper, der har været rigtig interessante, men som vi måske aldrig kommer til at se ude i butikkerne.
Der har blandt andet været intelligent køkkenudstyr og Razers Project Christine.
Her er computeren modulopbygget, og det er lige så let at skifte blæser og køler som at klikke to legoklodser sammen.
Det lyder alt sammen lækkert, men lad os nu lige se, hvornår det bliver til noget. Det er set før, at lovende prototyper ender som de rene flop.
10 / 13
Det er ikke kun produkter, der flopper.
Under Samsungs præsentation skulle stjerneinstruktøren Michael Bay hjælpe med at overbevise om 4K-fladskærmenes fortræffeligheder.
Men han koksede i ordene, og teleprompteren gik i kuk.
Det gjorde Michael Bay så også, og han nåede at sige undskyld, inden han nærmest løb væk fra scenen og de rullende kameraer.
11 / 13
Den kinesiske fladskærmsproducent HiSense valgte en bizar måde at tiltrække besøgende til sin stand på CES.
På de mange tv kørte videoer med mærkelige mænd med hvide masker, som lignede noget fra en kikset gyserfilm.
Det blev ikke meget bedre af, at de dansede rundt og med besynderlige fagter forsøgte at få publikums opmærksomhed.
12 / 13
Las Vegas er kendt for sine mange forskellige tema-hoteller, men det var alligevel en anelse mærkværdigt, at Pepcom valgte at lege Troldmanden fra Oz for fuld skrue.
Pepcorn afholder hvert år en såkaldt 'Digital Experience' som optakt til CES, hvor der udstilles en række produkter.
Men åbenbart mente nogle pr-folk, at der skulle filmmagi til for at lokke presse og besøgende til. Så de blev blandt andet kigget over skuldrene af løven fra filmen.
Det forlyder ikke noget om, hvorvidt nogle af de udklædte skuespillere også begyndte at skåle: "Somewhere over the Rainbow..."
13 / 13
Du kan se nogle af de bedste produkter fra CES i dette galleri.
Og du kan se nogle af de bedste wearable gadgets i dette galleri.