Ole Moth Madsen

Konsulent, klummeskribent og foredragsholder, Moth Digital

E-Mail

omm@outlook.dk

Linkedin

Se Ole's LinkedIn profil

Ejer af Moth Digital som rådgiver indenfor forretningsudvikling af ERP, web og CRM samt sikrer, at data skaber værdi

Forfatter til bogen "Market Intelligence - The Practical Way" udgivet sammen med professor Peter Lindgren.

Web: mothmadsen.simplesite.com


Tidligere job:

  • IT project manager hos Borg Automotive.
  • Projektchef for IT og salgsprojekter hos Skamol
  • It-project manager hos Skov A/S
  • It-project manager ved Elstock
  • Konsulent ved Lindberg International og eget konsulentfirma
  • Proces- og LEAN Manger ved DEIF
  • Market Intelligence Manager ved DEIF
42 artikler på Computerworld

Ole Moth Madsen

2

Elendig segmentering i CRM kan koste millioner: Er du klar i spyttet eller sejler det bare?

Klumme Segmentering af kunder i CRM er en overset disciplin, som mange kikser. Men det er ærgerligt, for gør man det rigtigt, kan det skaffe en konkurrencefordel.

3. marts 2015 kl. 13.58 | læs »
5

Datavask: Sådan gør du opgraderingen af ERP-systemet til en succes

Klumme: Datavask handler om at fjerne gamle lig i stamdata. Det er især vigtigt med den slags storvask, når virksomheden skifter eller opgraderer ERP-systemet. Ellers vanker der overarbejde.

7. januar 2015 kl. 11.55 | læs »

Døde varer koster millioner: Få styr på stamdata i ERP-systemet

Klumme: Rod i stamdata er en kæmpe hæmsko, som koster både ordrer og kunder. Her er fire gode råd til indretning af din virksomheds ERP-system, så du slipper for døde varer og andre ubehageligheder.

23. december 2014 kl. 10.01 | læs »

Der er penge i sunde stamdata - mange penge

Klumme: Har I styr på, hvem der er ansvarlig og har ejerskabet af stamdata i din virksomhed? Hvis ikke, er der nok en stor regning på vej, for uaktuelle stamdata koster kunder og giver unødige stop i virksomheden.

16. december 2014 kl. 14.01 | læs »