Avatar billede martinlind Nybegynder
25. november 2014 - 13:15 Der er 1 løsning

Problemer med at kalde en procedure fra et stort select

jeg får fejl når jeg kører dette, kan ikke finde : SalgPrTimeGetKode !!!

jeg kan godt lave en alm select * from SalgPrTimeGetKode(123456)
men ikke dette select :

select * from ( select e.*,
                                        L."Type" as lintype,
                                        ( case when L."Type" = 'Recept' then cast(L."VareNr" as integer)
                                        else 0 end )
                                        as lbnr,
                                        ( case when L."Type" = 'Recept' then 'Ingen'
                                        else "SalgPrTimeGetKode"( L."VareNr" ) end )
                                        as kode,
                                        L."Brutto",
                                        L."Antal",
                                        ( case when L."Type" = 'Recept' then EkspDBPris( cast(L."VareNr" as integer) )
                                        else DBPris( L."VareNr" ) end )
                                        as DB
                                  from ( SELECT K."BonNr",
                                                cast(K."Dato" as date) as dato,
                                                extract(hour from K."Dato") as tid,
                                                K."BrugerNr"
                                        FROM "KasseEkspeditioner" K
                                        where cast(K."Dato" as date) >= cast('2013-10-22' as date) and
                                              cast(K."Dato" as date) <= cast('2013-10-22' as date)
                                      ) as e left join "KasseLinier" as L on L."BonNr" = e."BonNr"
                                  order by dato,brugernr,tid
                                  ) as xxx
                            where xxx."lintype" = 'Varelinie' or xxx."lintype" = 'Recept';
Avatar billede martinlind Nybegynder
10. december 2014 - 09:01 #1
lukker