Avatar billede pzyrex Nybegynder
13. november 2014 - 10:35 Der er 3 kommentarer

Gøre elementer i PHP align=left

Jeg har på min Wordpress-hjemmeside en login-side der ser således her ud: http://oi62.tinypic.com/iyltzk.jpg

Jeg vil gerne have at login-knappen samt husk mig-feltet samt teksten bliver align-left så det står helt ovre til venstre. Det synes jeg giver lidt mere mening.

Koden hvori knapperne og teksten står ser således her ud:

/**
* Filter the hidden field HTML.
*
* @since 2.9.0
*
* @param string $hidden The generated HTML of hidden fields.
* @param string $action The action being performed by the form. login|pwdreset|pwdchange.
*/
$form = $form . apply_filters( 'wpmem_login_hidden_fields', $hidden, $action );

// build the buttons, filter, and add to the form
if ( $action == 'login' ) {
$remember_check = ( $remember_check ) ? $t . wpmem_create_formfield( 'rememberme', 'checkbox', 'forever' ) . ' ' . __( 'Husk mig' ) . '  ' . $n : '';
$buttons =  $remember_check . $t . '<input type="submit" name="Submit" value="' . $button_text . '" class="' . $button_class . '" />' . $n;
} else {
$buttons = '<input type="submit" name="Submit" value="' . $button_text . '" class="' . $button_class . '" />' . $n;
}

/**

Nogen der kan hjælpe med, at få det til at være align-left? Kan simpelthen ikke finde ud af, hvilken kode jeg skal sætte ind og hvor.
Avatar billede Tbenne Nybegynder
14. november 2014 - 13:48 #1
Har du et link til den rigtige side, eller arbejder du lokalt med det? Hvis du har et link så vil det være lidt nemmere at se hvor der er en fejl.

Ellers kan du prøve at smide nedenstående ind i knappen.

style="float: left;"
Avatar billede pzyrex Nybegynder
01. december 2014 - 10:17 #2
Tak for svaret. Det virkede rigtig fint. Skriv et svar, så får du point ;-)
Avatar billede Tbenne Nybegynder
01. december 2014 - 13:50 #3
Super. Held og lykke med projektet :)