Avatar billede learner Praktikant
05. november 2014 - 00:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Min side hopper pga js script - hvordan måler jeg scrollhøjde

Hejsa

Jeg kan ikke selv løse denne så håber på hjælp!

På dyrefoder.dk har jeg en sticky menu. fint og virker os ok, men det gør den ik når man har et browservindue som er lige nøjagtig lige omkring en bestemt højde. Så begynder siden at stå og hoppe og det er ret irriterende

Løsningen er nok at hvis scrollbaren er mere end 95% nede allerede, så skal den slet ikke gøre noget.

Her er js og jeg mener at der skal tilføjes noget til den if()
<pre>
if ($(window).scrollTop() > menu_container_top)
    $('#st_mega_menu_container').addClass('sticky');
else
    $('#st_mega_menu_container').removeClass('sticky');
</pre>

noget i stil med
<pre>
if (($(window).scrollTop() > menu_container_top) && (scrollbaren er mindre end 95% nede))
    $('#st_mega_menu_container').addClass('sticky');
else
    $('#st_mega_menu_container').removeClass('sticky');
</pre>

HOWTO ???

PS det skal helst virke i alle browsers ;)

På forhånd tak
Avatar billede learner Praktikant
20. november 2014 - 10:15 #1
anyone?
Avatar billede learner Praktikant
19. januar 2015 - 10:53 #2
ikke løst men man skal jo lukke sine spørgsmål...