Avatar billede CRKrogh Ekspert
29. september 2014 - 09:15 Der er 1 løsning

Win8.1 via Bootcamp på Mavericks

Heps.

Jeg forsøger at oprette Bootcamp på en MacBook Pro 15" primo 2011.

Forløbet her til: Opdateret OS og kørt [Bootcamp Assistant] => Partionering og USB-stick med WinPE og drivers.

Når Windows-installationen starter, når den til at skulle hente drivers fra stick'en, men finder ikke noget, den kan bruge, så der er ingen adgang til disken.

Hvad overser jeg?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
17. oktober 2014 - 12:56 #1
No problemo - det ser ud til at den fangede den så snart partitionen var formatteret.