Avatar billede dj-denver Nybegynder
18. august 2001 - 01:14 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

OUTLOOK EXPRESS

mit spørgsmål er! i outlook kan man lave sådan noget jeg ved ikke hvad det kaldes,men jeg modtager så mange mail\'s at det ville være rart hvis hvis jeg kunne få lidt mere styr på dem!
Jeg vil gerne have lavet nogle Biblioteker i outlook sådan at hvis jeg fx modtager en mail fra en bestemt jeg kender så skal den gå ind i et bestemt bibliotek i outlook og kun fra den adresse,hvordan laver man sådan nogle?...Jeg bruger win98,men stadard outlook express!
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2001 - 01:17 #1
Funktioner|Meddelsesregler|post
Avatar billede dj-denver Nybegynder
18. august 2001 - 01:21 #2
Det er ikke svar nok jeg er en pande til computer,og 100 for 3 ord ikke nok ved ikke hvad jeg skal mere!
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
18. august 2001 - 01:21 #3
højreklik ude ved dine mapper, og opret nogen nye (f.eks. jens - kurt - arbejde)

Derefter går du ind i message, og vælger create a rule from message..........der sætter du så kryds i f.eks \"where the line from contains\" og skriver jens\'s mail adresse og vælger move it to the specifed folder....og der vælger du så jens.....derefter går alle mail\'s fra jens over i denne mappe
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
18. august 2001 - 01:23 #4
spørg endelig
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2001 - 01:23 #5
har du overhovedet prøvet og gøre det som jeg siger ?

er trin for trin vejledning bagefter!
Avatar billede dj-denver Nybegynder
18. august 2001 - 01:25 #6
Ja jeg har men så skal man sætte flueben i nogle ting og ved ikke hvad de betyder!
Avatar billede dj-denver Nybegynder
18. august 2001 - 01:27 #7
eric skriv det på dansk det står der i outlook
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
18. august 2001 - 01:31 #8
where the line from contains = hvor linien fra indeholder
move it to the specifed folder = flyt det til den valgte mappe

højreklik ude ved dine mapper, og opret nogen nye (f.eks. jens - kurt - arbejde)

Derefter går du ind i message, og vælger Lav en regel fra meddelse..........der sætter du så kryds i f.eks \"hvor linien fra indeholder\" og skriver jens\'s mail adresse og vælger flyt det til den valgte mappe
....og der vælger du så jens.....derefter går alle mail\'s fra jens over i denne mappe
Avatar billede dj-denver Nybegynder
18. august 2001 - 01:38 #9
takker det hjælp,men det skulle også skæres ud i pap :)
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
18. august 2001 - 01:39 #10
Takker for point