Avatar billede anderslarsen Nybegynder
17. august 2001 - 19:15 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort til bærbar?

Jeg har et lille problem !
Er der nogen der hved hvilke grafikkort man kan putte i en bærbar,jeg har lidt problemer med at finde nogen.(Putteren er 3 mdr gammel )
Og har nogen evt. en addresse på nogle forhandlere.
På forhånd tak.
Der er 60 gode point til et godt svar........
Avatar billede superib Nybegynder
17. august 2001 - 19:20 #1
Det kan man ikke! I en bærbar er det hele samlet på motherboardet... Desværre...
Avatar billede anderslarsen Nybegynder
17. august 2001 - 19:22 #2
Det var noget kedeligt noget ,men det må jeg jo bare leve med.du får dine point selvom det var dårlige nyheder.
Avatar billede superib Nybegynder
17. august 2001 - 19:25 #3
Takker... Det er det dårlige ved bærbare... de kan ikke opdateres... Ikke engang min egen IBM Thinkpad...
Avatar billede Slettet bruger
17. august 2001 - 20:19 #4
superib >> hmmm har nu ellers hørt noget om at man kan få pc cards som grafikkort
Avatar billede superib Nybegynder
17. august 2001 - 20:30 #5
Mener du PCMCIA kort?? Hvor hurtig tror du en PCMCIA-bus er? :)
Avatar billede Slettet bruger
17. august 2001 - 20:31 #6
ja...
har ingen ide
er også bare noget jeg har hørt, har ik set det
Avatar billede superib Nybegynder
17. august 2001 - 20:34 #7
Det kan man ikke!! Det kan du være sikker på... Hvordan skulle man få plads til et grafikkort på noget på størrelse med et kreditkort? :o)
Avatar billede Slettet bruger
17. august 2001 - 20:35 #8
alting bliver jo mindre og mindre ;o)
Avatar billede superib Nybegynder
17. august 2001 - 20:39 #9
:)